صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۴۵ - ۰۱ مهر ۱۳۹۶

بیانیه دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور بیانیه‌ای فرارسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.
کد خبر : 214965

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، متن این بیانیه به شرح زیر است:


«بسم الله الرحمن الرحیم


دفاع مقدس، نام ‏آشناترین واژه در قاموس حماسه‌‏‌های عزت‌آفرین ایران است که خاطرات دلاوری‌‏‌های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.


هفته دفاع مقدس در واقع نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از حریم امنیت و ولایت است. روز‌هایی که رشادت‌های جوانان برومند ایران اسلامی، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه قوی مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام عزیز و با تأسی از فرهنگ قرآنی می‌توان سد محکمی در برابر زور و تزویر و تجاوز به آرمان‌های این مرز و بوم ایجاد کرد.


زیباترین فصل این فرهنگ، خالقان این حماسه عظیم‌‏اند که با صلابت اراده و نور ایمان و اخلاق، هدایت‌گر راه مقدّسی شدند که پاداش آن، جاودانگی و بقا بود.


یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی می‌داریم که با اطاعت محض از ولایت فقیه، بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) پشتیبان ولایت فقیه ماندند تا به کشورمان آسیبی نرسد. اینک که در دهه چهارم انقلاب به سر می‌بریم شاهد سرمایه‌گذاری‌های گسترده استکبار جهانی در قالب تهدید نرم بر علیه آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی هستیم که لازم است تمامی نقشه‌های شوم دشمنان را در ابعاد سخت و نرم با هوشمندی و بصیرت دینی و تفکر انقلابی نقش بر آب سازیم.


دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، با یاد و خاطره شهدای عزیز و ارج نهادن به مقام جانبازان وآزادگان سرافراز، هفته دفاع مقدس را گرامی داشته و توفیق ملت بزرگ ایران درتداوم حرکت در مسیر آرمان های انقلاب و بزرگ معمار انقلاب حضرت امام راحل(قدس سره) را در پرتو هدایت و زعامت رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای(دامت برکاته) از خداوند منان مسئلت می‌نماید.»


انتهای پیام/

ارسال نظر