صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۴۰ - ۰۱ مهر ۱۳۹۶
رضا مهاجری درگفت‌وگو با آنا؛

هدف‌ پدیده ماندن در رده دوم جدول است/ بردن بهترین تیم‌های لیگ اتفاقی نیست

سرمربی تیم پدیده گفت: کیفیت کارمان بالاست چون نمی‌توان بهترین تیم‌های لیگ را اتفاقی از پیش رو برداشت.
کد خبر : 214832

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، رضا مهاجری درخصوص پیروزی تیمش در خانه تراکتورسازی گفت: «بازی در تبریز مقابل تماشاگران تراکتورسازی که به «پرشورها» معروف هستند به تمرکز کامل و کمترین اشتباه نیاز دارد. ما در جام حذفی برابر تراکتورسازی به خاطر غفلت 3 دقیقه‌ای که داشتیم، تنبیه شدیم و از دور رقابت‌ها کنار رفتیم. برای همین هم در دیدار دیشب حداکثر تلاش‌مان را کردیم تا نمایش بدون اشتباهی داشته باشیم.»


وی افزود: «خوشبختانه بچه‌ها بدون اشتباه خاصی برابر تراکتورسازی بازی کردند و به 3 امتیاز با ارزش خارج از خانه رسیدیم که باعث شد حضور در رده دوم جدول را تجربه کنیم. ما باید روز به روز بهتر شویم و وقتی توانسته‌ایم استقلال، سپاهان، تراکتورسازی و سایپا را مغلوب کنیم یعنی کیفیت کارمان بالاست چون نمی‌توان بهترین تیم‌های لیگ را اتفاقی از پیش رو برداشت.»


سرمربی تیم پدیده تاکید کرد: «البته من معتقدم که جدول هنوز شکل واقعی خودش را پیدا نکرده است و در ادامه فصل تیم‌های همواره مدعی استقلال، سپاهان و ذوب‌آهن بیکار نمی‌نشینند و همه تلاش خود را می‌کنند تا با نتایج خوبی که می‌گیرند خود را به بالای جدول برسانند. ما هم باید تلاش کنیم تا در رده دوم جدول که در پایان هفته هفتم به آن رسیدیم، بمانیم. کارسختی است اما بچه‌های ما قابلیت‌های بالای خودشان را نشان دادند.»


او درباره اخراج محمدرضا خلعتبری که به واسطه هل دادن عمدی مدافع تراکتورسازی از سوی داور انجام شد، گفت: «متاسفانه خلعتبری اشتباهی انجام داد که اصلا انتظارش را نداشتیم. او بازیکن باتجربه‌ای است و نباید اسیر جریانات غلط بازی می‌شد. امیدوارم که پس از این او و دیگر بازیکنان تیم در جریان مسابقه چنین اشتباهات بزرگی را تکرار نکنند. این چنین کارهایی برخلاف سیاست‌های ماست و می‌تواند مانع رسیدن ما به اهداف‌مان باشد. خلعتبری هم باید جوابگوی کمیته انضباطی باشگاه باشد تا دیگر چنین رفتاری از هیچ‌کدام از بازیکنان سر نزند.»


مهاجری درباره درگیری بازیکنان تراکتورسازی با شهاب گردان دروازه‌بان تیمش پس از گل دقایق پایانی تصریح کرد: «سوالی که من از تراکتوری‌ها دارم این است که وقتی ما گل خوردیم چه تیمی باید بازی را شروع کند. اینکه یک گل عقب بودند که دلیل نمی‌شود ما که مالکیت توپ را در اختیار داریم و باید بازی را شروع کنیم توپ را به حریف بدهیم. بی‌دلیل جلوی دروازه را شلوغ کردند و حق طبیعی ما را سلب کردند.»


سرمربی تیم پدیده در خصوص قضاوت تیم داوری در بازی تیمش با تراکتورسازی عنوان کرد: «در کل تیم داوری عملکرد بدی نداشت اما در صحنه‌ای که برای تراکتورسازی پنالتی گرفته شد، داور مسابقه اعتقادی به پنالتی نداشت اما کمک داور با اصرار خود داور را مجاب کرد تا به ضرر ما پنالتی اعلام کند. آن هم در شرایطی که خطای پنالتی از سوی بازیکن ما صورت نگرفت.»


مهاجری درباره دیدار این هفته تیمش در خانه پارس جنوبی جم گفت: «باید ریکاوری مناسبی انجام دهیم و با آنالیز کامل حریف به جم برویم. ناامید نیستیم و امیدوار به کسب 3 امتیاز هستیم. البته کارمان برابر صدرنشین لیگ آسان نیست.»


انتهای پیام/

ارسال نظر