صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۰۰ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۶
رضا شاهرودی:

پرسپولیس خیلی راحت قهرمان لیگ می‌شود/ الهلال حریف سختی است

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس در این فصل هم یک سروگردن از تیم‌های دیگر لیگ بالاتر است و راحت قهرمان می‌شود.
کد خبر : 214653

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر در اصفهان به مصاف سپاهان رفت تا در یک دیدار مهم برد را با گل دقایق پایانی سپاهانی‌ها با تساوی عوض کند. پرسپولیسی‌ها که خودشان را برای دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کنند در دو بازی گذشته لیگ نتایج خوبی کسب نکردند.


رضا شاهرودی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد تساوی پرسپولیس و سپاهان و تقسیم امتیازات بین دو تیم گفت: «هر دو تیم از انگیزه بالایی برای برد در این بازی برخوردار بودند و پرسپولیس هم می‌توانست در این دیدار برنده باشد اما در نهایت روی اشتباهات فردی 3 امتیاز را با یک امتیاز عوض کرد. در هر صورت کسب تساوی هم در اصفهان مقابل تیم باانگیزه سپاهان نتیجه بدی تلقی نمی‌شود.»


وی در خصوص اشتباهات تاثیرگذار فردی بازیکنان پرسپولیس افزود: «در فوتبال قرار نیست همه بازیکنان وظایف خودشان را به درستی انجام دهند و اگر هیچ بازیکنی اشتباه نکند گلی در فوتبال زده نمی‌شود. بازیکنان پرسپولیس هم در مقابل سپاهان اشتباه فردی داشتند و نمی‌نوان به آنها خرده گرفت چون اشتباه هم جزئی از فوتبال است.»


شاهرودی در رابطه با ترکیب مختلفی که برانکو در بازی‌ها وارد زمین می‌کند بیان کرد: «پرسپولیس در این فصل باید در چند جناح تلاش کند. بازی‌های لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا فشار زیادی به بازیکنان وارد می‌کند و برانکو باید از بازیکنان مختلف در ترکیبش استفاده کند تا فشار بازی‌ها باعث مصدومیت آنها نشود. امسال بازیکنان خوبی در پرسپولیس حضور دارند که می‌توانند این نقص سال گذشته برطرف کنند.»


پیشکسوت پرسپولیس در مورد بازی حساس روز سه شنبه سرخپوشان مقابل الهلال گفت: «پرسپولیس حساس‌ترین بازی چند وقت اخیرش را باید روز سه شنبه مقابل الهلال انجام دهد. الهلال تیم قدرتمندی است که در چند سال اخیر یکی از بهترین‌ تیم‌های آسیا بود و در حال حاضر هم درصدر بهترین‌ تیم‌های آسیا قرار گرفت اما ما هم پرسپولیس ایران هستیم و توان پیروزی مقابل این تیم را داریم.»


شاهرودی در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر گفت: «پرسپولیس در این فصل هم یک سروگردن از تیم‌های دیگر بالاتر است. البته همیشه بعضی از تیم‌ها مانند استقلال، تراکتورسازی و سپاهان مدعی کسب عنوان قهرمانی بودند ولی فکر می‌کنم امسال هم پرسپولیس خیلی راحت قهرمان شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر