صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۵۶ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
در جمع استادان و کارکنان واحد سمنان

نماینده سمنان: دانشگاه آزاد اسلامی برای رفع گره‌های اقتصادی کشور فعالانه وارد عرصه صنعت شود

نماینده شهرستان‌های سمنان، سرخه و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند فعالانه در رفع گره‌های اقتصادی کشور وارد عرصه صنعت شده و در این مسیر به دولت کمک کند.
کد خبر : 21461

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، علیرضا خسروی که در جمع استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی سمنان سخن می‌گفت، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی نمونه عملی و الگویی مناسب از اجرای اصل 44 قانون اساسی در کشور است که باید در سایر بخش‌ها در واگذاری امور به بخش خصوصی مورد توجه قرار گیرد.


خسروی گفت: عملکرد دانشگاه در رفع مشکلات و پاسخگویی به نیاز تحصیلات عالیه در کشور مهر تاییدی بر توانمندی این مجموعه آموزش عالی است که باید در مباحث اقتصادی و صنعتی نیز مورد استفاده قرار گیرد.


وی افزود: ظرفیت بالای دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند به عنوان حلقه واسط میان دولت و صنعت عمل کند و در حل مشکلات اقتصادی جامعه فعالانه وارد عرصه شود.








خسروی: ظرفیت بالای دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند به عنوان حلقه واسط میان دولت و صنعت عمل کند و در حل مشکلات اقتصادی جامعه فعالانه وارد عرصه شود

خسروی با اشاره به موضع مجلس شورای اسلامی در موضوع مذاکرات هسته‌ای گفت: مجلس در جریان کامل مذاکرات قرار دارد و و از مسائل آگاهانه و پیگیرانه مطلع است. اقدامات خوبی انجام گرفته و مجلس در این مسیر از دولت و تیم مذاکره کننده حمایت می کند. نقطه نظرات مجلس هم‌سو با دیدگاه های مقام معظم رهبری به طور کامل و نزدیک در اختیار تیم مذاکره کننده و ریئس جمهور قرار می گیرد و اقدامات انجام گرفته در مسیر درست قرار دارد.


وی با اشاره به موضوع پتروشیمی و اقدامات مجلس در این خصوص نیز گفت: در موضوع پتروشیمی و تحویل گاز خام به صنایع پتروشیمی مجلس شفاف و پیگیر موضوع را تا حصول نتیجه دنبال کرد تا در مسیر احقاق حق مردم به وظیفه خود عمل کند و این موضوع مشابه موضوع سنگ آهن بود که امسال آن را در مجلس دنبال کردیم.


تقدیر خسروی از توجه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان به بصیرت افزایی فکری در زمینه تهدید گروه تکفیری داعش و موضوعات روز جهان اسلام در آیین‌های مختلف برگزار شده در دانشگاه، بخش دیگری از سخنان وی بود.


وی در این زمینه نیز گفت: خط حاکم بر دانشگاه آزاد اسلامی همواره همسو و همراه جریان نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت بوده و در هر شرایطی به بصیرت افزایی و تقویت تفکر اسلامی در بین دانشجویان اساتید و کارکنان توجه ویژه داشته است.


نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی یکی از میهمانان جشن مفرح و شاد شوق انتظار در دانشگاه آزاد اسلامی سمنان بود که به میمنت سالروز فرخنده ولادت امام عصر (عج) در آمفی تئاتر فرهیختگان دانشکده عمران دانشگاه آزاد اسلامی سمنان برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر