صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۰۷ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۴

جشن فارغ‌التحصیلی140 دانشجوی واحد کرج برگزار شد

همزمان با اعیاد خجسته شعبانیه و با حضور جمعی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی و مسئولان کشوری و استانی جشن فارغ التحصیلی 140 تن از دانشجویان واحد کرج در میان شور و شعف دانش آموختگان و خانواده هایشان برگزار شد.
کد خبر : 21450

به گزارش خبرنگار آنا، رئیس واحد کرج در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه، سالروز تاسیس واحد کرج و مناسبت مهم فارغ التحصیلی برای حاضرین، با تاکید بر واژه دانش آموختگی به جای فراغت از تحصیل اظهار امیدواری کرد مسئولین و کارکنان واحد کرج به زودی شاهد حضور این فارغ التحصیلان در مقاطع بالاتری در همین واحد دانشگاهی بوده و در رشد و شکوفایی هرچه بیشتر آنان سهیم باشند.


دکتر بهروز میرزا با اشاره به آغاز کار واحد کرج با 100 دانشجو گفت: اکنون با بیش از 80 رشته کارشناسی ارشد فعال است و تا پایان شهریور امسال 10 رشته کارشناسی ارشد و 11 رشته دکترای تخصصی به این واحد افزوده خواهد شد.



رئیس واحد کرج با بیان تعداد اعضای استاد تمام و امکانات واحد کرج، کیفیت تحصیلات عالیه در این دانشگاه را اتفاقی ندانست و اظهار امیدواری کرد هر روز بیش از پیش بر کیفیت این فضای آموزشی افزوده شده و به استانداردهای لازم برسیم. علم ودانش نه ایستگاه دارد و نه استراحتگاه و مطلوب به ذات است و دانا و نادان درنزد پروردگار یکسان نیستند.








باید طرحی در دولت و سازمان های وابسته ایجاد شود تا ادارات و نهادهای جامعه موظف باشند از دانش آموختگان تمامی دانشگاه های کشور اعم از آزاد و دولتی که تحصیلاتشان به پایان رسیده و شرایط اشتغال را دارند بهره گرفته و با زمینه سازی برای استخدام و اشتغال آنان از وجود ایشان استفاده مثبت کنند

نماینده تام الاختیار ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در استان های البرز، قم و قزوین هم با اشاره به حضور افتخاری همچون شهید فهمیده در شهر کرج حضور در جمع دانش آموختگان این شهر را باعث خرسندی اعلام کرد و گفت: امروز شما نه فقط یک مدرک بلکه دنیایی از علم و دانش برای جامعه اندوخته اید و در دنیای امروز مشخصه بیان کننده هر جامعه ای برای حضور در جوامع بین المللی نه توپ و تفنگ و تسلیحات بلکه علم و دانش آن جامعه است.


حجت الاسلام دکتر محمدرضا عباسی فرد خطاب به دانش آموختگان و والدین آنها گفت: بیش از آنکه منتظر کاریابی و اشتغال باشید، منتظر راهیابی به مقطع کارشناسی ارشد و مقاطع بالاتر باشید.


وی پیشنهاد کرد که طرحی در دولت و سازمان های وابسته ایجاد شود تا ادارات و نهادهای جامعه موظف باشند از دانش آموختگان تمامی دانشگاه های کشور اعم از آزاد و دولتی که تحصیلاتشان به پایان رسیده و شرایط اشتغال را دارند بهره گرفته و با زمینه سازی برای استخدام و اشتغال آنان از وجود ایشان استفاده مثبت کنند.


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد کرج نیز با تبریک اعیاد شعبانیه و اتمام تحصیلات دانشگاهی این جوانان، فارغ التحصیلی را مرحله ای جدید از زندگی آنان خواند و گفت: اکنون که با تلاش خود و یاری استادان و کارکنان واحد کرج موفق به اخذ مدارک دانشگاهی شدید باید بدانید فارغ التحصیلی پایان راه ارتباط با دانشگاه نیست بلکه، آغاز ارتباط علمی با دانشگاهاست و راهی طولانی در پیش روی شماست.


حجت الاسلام امن الله فرید ادامه داد: شما سرمایه های اصلی دانشگاه برای بالندگی هستید که دانشگاه به وجود شما افتخار می کند چراکه شما سفیران علم در جامعه بوده که با سرمایه گذاری دوران طلایی عمرتان در دانشگاه و سپری نمودن دوران پرافتخار دانشجویی اکنون به عنوان متخصصین کارآمد وارد جامعه می شوید.


در پایان مراسم دانشنامه ها توسط مسئولین حاضر به تک تک دانش آموختگان اعطا شد و پس از قرائت سوگندنامه دانش آموختگی با اجرای موسیقی اختتامیه حاضرین به صرف نهار دعوت شدند و با اقامه نماز جماعت در مسجد دانشگاه در میان اشک و لبخند با محل تحصیل خود وداع کرده و امیدوارانه با کوله باری از علم و خاطره گام در راه پرفراز و نشیب مسئولیت های اجتماعی گذاشتند.


این مراسم با برنامه های متنوع فرهنگی همچون تقلید صدا، اجرای موسیقی زنده و پذیرایی نیز همراه بود.


در این جشن که در سالن اجتماعات مرکزی واحد کرج برگزار شد؛ دکتر نعمتی زاده معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز، دکتر شجاعی معاون دانشجویی واحد کرج و دیگر معاونان و روسای دانشکده‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج حضور داشتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر