صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۱۹ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
رئیس واحد دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی:

دانشگاه آزاد سهم بسزایی در ارتقا سلامت دهان و دندان دارد

رئیس واحد دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: حدود 40 هزار دندانپزشک در سراسر کشور به مردم خدمت می‌کنند که می‌توان گفت حدود 10 درصد از این افراد از دانشگاه آزاد اسلامی فارغ‌التحصیل شده‌اند.
کد خبر : 214222

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، دکتر افشین حراجی، رئیس واحد دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در هفدهمین کنگره واحد دندانپزشکی دانشگاه آزاد عنوان کرد: دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد سهم بسزایی در درمان بیماران و ارتقاء سلامت دهان و دندان جامعه دارد. همچنین این دانشکده با تربیت جمع کثیری از فارغ‌التحصیلان به لحاظ کیفی نیز در جایگاه مناسبی قرار دارد.


وی افزود: این دانشکده طی 30 سال گذشته حدود 4 هزار دندانپزشک را تربیت و در اختیار جامعه قرار داده است.


رئیس واحد دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی یادآور شد: حدود 40 هزار دندانپزشک در سراسر کشور به مردم خدمت می‌کنند که می‌توان گفت حدود 10 درصد از این افراد از دانشگاه آزاد اسلامی فارغ‌التحصیل شده‌اند.


حراجی تاکید کرد: مردم و بخش خصوصی ثابت کردند که با اقداماتی که انجام می‌دهند می‌توانند موجب افزایش و ارتقاء سلامت دهان و دندان شوند بنابراین ضروری است وزارت بهداشت به این بخش نیز توجه بسیاری داشته باشد.


وی در بخش دیگری از سخنانش با توجه به برگزاری این کنگره، گفت:‌ هفدهمین کنگره دندانپزشکی با همت و تلاش همکاران در واحد دندانپزشکی، شورای برگزاری و کمیته‌های مختلف برگزار شد که امیدوارم بتواند سهمی در ارتقاء دانش دندانپزشکی کشور داشته باشد.


رئیس واحد دندانپزشکی دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: در این کنگره سعی بر آن است تا مباحث جدید و به روز دندانپزشکی در تمامی رشته‌ها مورد بحث و تبادل نظر قرار بگیرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر