صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۴۰ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۶

راه‌اندازی شبکه مجازی داوطلبی هلال‌احمر

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر با تاکید بر اینکه ارائه اطلاعات دقیق از تعداد داوطلبان با استفاده از سامانه «ساجد» گفت: راه‌اندازی شبکه مجازی داوطلبی با استفاده از این سامانه امکان‌پذیر است.
کد خبر : 214112

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از جمعیت هلال‌احمر، رضا اندام با اشاره به راه‌اندازی سامانه ساجد اظهار کرد: در مرحله نخست اطلاعات داوطلبان هلال احمر ثبت می‌شود و به تمامی شعب جمعیت هلال احمر اعلام شده است تا اطلاعات تمامی داوطلبان خود را در این سامانه ثبت کنند.


وی با بیان اینکه ثبت اطلاعات کامل داوطلبان هلال احمر در این سامانه می تواند به ما کمک کند تا اطلاعات دقیق مربوط به داوطلبان از جمله مدرک تحصیلی، تخصص و مدت زمانی که امکان ارائه خدمت داوطلبانه دارند را در سامانه ساجد داشته باشیم، عنوان کرد: پس از ثبت تمامی اطلاعات، می‌توان شبکه مجازی داوطلبی را راه اندازی کنیم و براساس آن تعداد داوطلبان فعال در هر استان و حتی در هر منطقه مشخص می‌شود.


تعیین تعداد دقیق ساعت‌های انجام کار داوطلبانه


رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر یادآور شد: با استفاده از این سامانه می‌توان تعداد دقیق داوطلبان با تعداد ساعت‌های انجام کار داوطلبی را به دست آورد.


به گفته وی، هم‌اکنون سیستم گزارش گیری ثبت داوطلبان فعال نیست، اما با فعال سازی این سیستم، امکان دسترسی به تعداد داوطلبانی که اطلاعات آن‌ها در سامانه ساجد ثبت شده است به وجود خواهد آمد.


ایجاد کانون‌های مختلف داوطلبی


اندام درباره ایجاد کانون‌های مختلف داوطلبی نیز اظهار کرد: یکی از اهداف سازمان داوطلبان از سامانه ساجد، ایجاد کانون‌های مختلف داوطلبی است، تا کارهای مربوط به داوطلبی را به داوطلبان واگذار کنیم تا این افراد با انتخاب سرگروه و انجام برنامه‌ریزی‌های لازم، نسبت به انجام فعالیت‌های داوطلبانه اقدام کنند.


رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر یادآور شد: هم‌اکنون ثبت نام در شعب از داوطلبان جمعیت هلال‌احمر در شعب این جمعیت انجام می‌شود؛ اما در حال انجام زمینه‌های لازم برای پیش ثبت نام داوطلبان از طریق سامانه اینترنتی هستیم تا پس از ثبت نام اولیه توسط داوطلب به نزدیکترین شعبه هلال احمر هشدار داده شود تا فرد با مراجعه به شعبه، نسبت به تحویل مدارک شناسایی خود اقدام کند.


انتهای پیام/

برچسب ها: رضا اندام
ارسال نظر
نظرات بینندگان 0 نظر
میثم
13:53 - 1398/07/29
سلام ,ممنون از رااندازی این سامانه ,خواهشا میشه ی ویرایش یا اصلاحیه برای این سامانه در نظر بگیرید چون اطلاعات و خیلی مدارک منو ناقص و اشتباه ثبت کردن,اگه میشه خواهشا فرصت ویرایش بگزارین,ممنون اگه پیگیری کنید ؟