صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۱۷ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۶
رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری آذربایجان:

فعالیت حوزه جوانان هلال احمر ایران ارزشمند و بزرگ است

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در دیدار با رئیس جمعیت هلال احمر کشور آذربایجان گفت: سازمان جوانان آماده به اشتراک گذاری تجارب حاصل از فعالیت‌های جوانان ایران را در قالب بسته‌های اجرایی و مطالعاتی برای بهره مندی جوانان آذربایجان است.
کد خبر : 213470

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، دکتر نوروز اسلانوف، رئیس جمعیت هلال احمر آذربایجان در بازدید از سازمان جوانان دستاوردهای جوانان هلال احمر در ایران را ارزشمند برشمرد و اظهار کرد: کارهای بسیار خوب و زیبایی در سازمان جوانان ایران صورت گرفته است.


وی با تبریک خطاب به رئیس سازمان، برای اجرای طرح‌های متنوع جوانان هلال احمر ایران، تصریح کرد: در مجموعه شما کارهایی با کیفیت و به خوبی انجام شده است و من با مشاهده گزارش فعالیت‌های صورت گرفته در کانون‌های هلال احمر ایران، بر این باورم که باید اهداف صلیب سرخ و هلال احمر را از دوران کودکی در وجود انسان‌ها نهادینه کنیم، و اینکه ما بتوانیم از سنین پایه انسان‌ها را با مفاهیم بشردوستانه آشنا کنیم، کاری بسیار عالی، پسندیده و هم دارای اجر و ثواب است.


رئیس جمعیت هلال احمر آذربایجان افزود: کارهای شما در شاخه‌های مختلفی اجرا می‌شود و نشان می‌دهد که شما در راستای افزایش تاب آوری مردم در حوادث تلاش می‌کنید.


نوروز اسلانوف با اشاره به حضور مکررش در ایران و بازدید از موسسات متعدد، گفت: برای نخستین بار است که از سازمان جوانان هلال احمر بازدید می کنم و بسیار خرسندم که هر آنچه در اینجا کسب کردم پر بها، ارزشمند و بزرگ است.


وی با اشاره به سابقه یکصد ساله جمعیت هلال احمر آذربایجان، بیان کرد: جمعیت هلال احمر آذربایجان، دو سال دیگر ۱۰۰ ساله می‌شود، ولی در عین حال جمعیت جوانی داریم، حوزه جوانان را راه اندازی کرده‌ایم و تلاش و فعالیت‌های زیادی در کشور ما انجام می‌شود که در حد و اندازه‌های کارهای بزرگ شما نیست، و کارهایی که در سازمان جوانان هلال احمر ایران انجام می‌شود در کشور ما تجربه نشده است و در اصل، ما در آغاز راه این فعالیت‌ها قرار داریم.


رئیس جمعیت هلال احمر آذربایجان با تاکید بر اینکه با قدرت اعلام می‌کنم جمعیت هلال احمر کشور ایران بین جمعیت‌های فدراسیون از جمعیت‌های قدر به شمار می‌رود، اضافه کرد: و این قدرت در سطح جهان مشهود است و فقط مختص به سال‌های اخیر نیست و از دو دهه قبل همواره جمعیت هلال احمر ایران، جمعیتی قوی بوده است.


وی در ادامه ضمن ابراز تمایل به گسترش روابط جمعیت هلال احمر دو کشور، خاطرنشان کرد: علاقه مند هستیم از تجارب خوب فعالیت‌های سازمان جوانان در کشور آذربایجان استفاده کرده و بسیار مشتاق هستیم و این آمادگی را داریم تا در حوزه جوانان با هم ارتباط بیشتری را برقرار نمائیم.


نوروز اسلانوف با اشاره به دیدارش با رئیس جمعیت هلال احمر ایران، و نامزدی وی برای ریاست فدراسیون، تاکید کرد: جمعیت هلال احمر آذربایجان قطعا از این مدیریت حمایت می‌کند و بر این باوریم که انتخاب نماینده جمعیت هلال احمر ایران نه تنها برای ایران، بلکه به نفع کل کشورهای زیر مجموعه فدراسیون خواهد بود و در اداره فدراسیون وجود انسان‌های مدبر و با تجربه بسیار ضروری است.


رئیس جمعیت هلال احمر آذربایجان با اشاره به استقبال مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حمایت دولت، مردم و جمعیت هلال احمر ایران در روزهای سختی که بر مردم جمهوری آذربایجان گذشت، ابراز کرد: ما حمایت و کمک‌های کشور ایران را هیچگاه فراموش نمی‌کنیم.


وی با اشاره به اینکه امروز ما روی مباحث صلح و سازش تمرکز داریم، ادامه داد: برنامه‌های مختلفی در حال انجام است و نمونه بارز آن همکاری نمایندگی ایران در جمهوری آذربایجان است و بر این باوریم که دفتر نمایندگی به‌زودی فعالیت‌هایش را گسترش خواهد داد و ما همکاری‌های لازم را در این زمینه پیگیری می‌کنیم.


وی با دعوت از رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر برای سفر به کشور آذربایجان، یادآور شد: براین باورم که بین مردم کشور ما و ایران اشتراکات فراوانی وجود دارد و این رابطه قوی می‌تواند بین کمیته‌های جوانان ما و سازمان جوانان شما ارتباطات خوبی برقرار نماید و ما به کمک و انتقال تجارب شما نیاز داریم.


انتهای پیام/

برچسب ها: هلال احمر
ارسال نظر