صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۱۶ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
وحید شیخ ویسی:

استقلال تیم یتیم ایران است/ فقط به خاطر حرف ویسی ماندم

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: استقلال خوزستان تیم یتیم ایران است و هیچ کس نیست که درد این تیم را دوا کند.
کد خبر : 213004

وحید شیخ ویسی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شکست سنگین استقلال خوزستان مقابل ذوب‌آهن گفت: «بازی بسیار بدی برای ما بود و واقعا هیچ حرفی برای گفتن نمانده است. در فوتبال کافی است یک تیم سیستم بازی‌اش به هم بریزد و همان کافی است تا تیم حریف نهایت استفاده را کند. ما مقابل ذو‌ب‌آهن خیلی بد بازی کردیم و نتیجه‌اش را هم دیدیم.»


وی در مورد مشکلات مالی باشگاه استقلال خوزستان و پرداخت نشدن مطالبات فصل گذشته بازیکنان تیم بیان کرد: «استقلال خوزستان تیم یتیم ایران است و هیچ کس نیست که درد این تیم را دوا کند. من نمی‌خواهم باخت مقابل ذوب‌آهن را توجیه کنم ولی وقتی یک ماه است که مسئولین به بازیکنان قول می‌دهند و هیچ کدام از قول‌های آنها عملی نمی‌شود روحیه‌ای برای بازیکنان نمی‌ماند.»


شیخ ویسی افزود: «من از سال گذشته هنوز 50 درصد طلب دارم و در این فصل هم حدود 17 درصد از قراردادهای ما پرداخت شده است. برخی از بازیکنان ما در فصل گذشته فقط 25درصد قرارداد خودشان را گرفتند. سرمربی تیم بعد از بازی برای حضور در جلسات و پیدا کردن اسپانسر به تهران می‌آید و اصلا وقت نمی‌کند که در تمرینات شرکت کند. یک بازیکن یکی دوماه می‌تواند صبر کند ولی هیچ وقت نمی‌تواند 8 ماه صبر کند. به عنوان مثال یک روز مدیرکل ورزش استان با من تماس گرفت و گفت که فردا قبل از ساعت 9 صبح پول در حسابم است اما دیگر نه از خودش خبری شد و نه از پول.»


وی در خصوص پیشنهادهایی که ابتدای فصل از باشگاه‌های دیگر داشت گفت: «من امسال با استقلال خوزستان قرارداد داشتم ولی از تیم‌های دیگر هم پیشنهاد داشتم و وقتی ویسی با من تماس گرفت و از من خواست در استقلال خوزستان بمانم فقط بخاطر حرف او در تیم ماندم. ما که در تیم ماندیم پول خودمان را نگرفتیم ولی بعضی از بازیکنان که از استقلال خوزستان رفتند با باشگاه دیگر توافق کردند به پولشان رسیدند.»


دروازه‌بان استقلال خوزستان در مورد بازی هفته هفتم تیمش مقابل سپیدرود گفت: «ما در خانه مقابل سپیدرود به میدان می‌رویم و با توجه به نتیجه‌ای که در هفته گذشته کسب کردیم در این دیدار خانگی باید پیروز میدان باشیم تا بتوانیم دل هواداران خودمان را شاد کنیم. البته سپیدرود هم تیم خوبی است و در هفته گذشته موفق شد تیم پرمهره صنعت نفت را شکست و قطعا کار سختی مقابل این تیم داریم.»


شیخ ویسی در رابطه با احتمال حضورش در اردوهای تیم ملی افزود: «بازیکن برای ملی‌پوش شدن باید در یک تیم باشگاهی بازی کند که شخصیت داشته باشد و من هم تا زمانی که در استقلال خوزستان هستم هیچ امیدی ندارم که به تیم ملی دعوت شوم. قطعا با عملکردی که من در یکی دو فصل اخیر داشتم در یک باشگاه بزرگتر بازی می کردم به تیم ملی دعوت می‌شدم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر