صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۲۰ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
جمشیدی مطرح کرد

راه اندازی اردوگاه راهیان نور واحد اندیمشک در قالب طرح فرهنگی ماندگار

رئیس واحد اندیمشک گفت: با وجود ظرفیت بالای پردیس دانشگاهی واحد اندیمشک، می توان با راه اندازی اردوگاه راهیان نور، طرح فرهنگی ماندگاری جهت تمامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور در شهرستان یکهزار شهید اندیمشک ایجاد کرد.
کد خبر : 21296

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر امین رضا جمشیدی در دیدار اعضای شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه های استان خوزستان با هیات رئیسه واحد اندیمشک، مهم ترین رسالت بسیج دانشجویی را تحقق اهداف انقلاب اسلامی و بصیرت‌افزایی در دانشگاه دانست.


وی گفت: یکی از شعارهای اصلی دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین تاَکید دکتر میرزاده و دکتر طه هاشمی پشتیبانی از طرح های فرهنگی ماندگار است، مخصوصاً در مناطقی که این پتانسیل در حد بالا وجود دارد.


جمشیدی از همکاری بسیج دانشجویی و بسیج کارکنان واحد در برگزاری برنامه های مشترک و تعاملات فرهنگی اجتماعی تقدیر و خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک شاهد تشکیل بسیج اساتید در این واحد دانشگاهی خواهیم بود.


در این نشست سرهنگ شهریاری مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان خوزستان نیز به بیان گزارشی از فعالیت های دانشگاهیان و بسیج دانشجویی در مراکز آموزش عالی استان پرداخت و گفت : دانشگاه ها مرجع هستند و به فرمایش حضرت امام(ره) دانشگاه مبدا همه تحولات است و از همین رو دشمنان جهت آسیب به آن، سرمایه گذاری و برنامه ریزی کرده و از طریق جنگ نرم وارد عمل شده اند و دانشجویان که به فرمایش مقام معظم رهبری افسران جنگ نرم هستند باید با درایت و بینش مقابل توطئه های آنها ایستادگی کنند.


شهریاری افزود: باید با برگزاری هرچه بهتر و بیشتر کرسی های آزاد اندیشی و اشاعه فرهنگ نقد منصفانه که تاکید مقام معظم رهبری است در جهت تنویر افکار عمومی و تشخیص آسانتر حقایق گام برداریم.


در ادامه این نشست دکتر محمد رشیدی مسئول دفتر فرهنگ اسلامی واحد اندیمشک از حمایت های رئیس واحد در راستای برنامه های فرهنگی قدردانی کرد و بر دو برنامه به شکل محوری با حضور حداکثری دانشجویان در قالب سلسله نشست های فرهنگی ، بصیرتی ( طرح ساعت فرهنگی) و تقویت اردوهای سیاحتی، زیارتی، علمی با محوریت تقویت بنیه فرهنگی و عقیدتی دانشجویان تاکید کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر