صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۱۴ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
منادی به آنا خبر داد:

افتتاح 4 پروژه آموزشی، پزشکی و رفاهی واحد تبریز با حضور علی لاریجانی

نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در استان آذربایجان شرقی از افتتاح و بهره‌برداری چهار پروژه آموزشی، پزشکی، عمرانی و رفاهی در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز خبر داد.
کد خبر : 21270

دکتر علیرضا منادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در تبریز اظهار کرد: روز چهارشنبه 13 خرداد، همزمان با نیمه شعبان و با حضور دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی بخش های اورژانس و درمانگاه بیمارستان امام سجاد(ع) دانشگاه آزاد اسلامی تبریز افتتاح و آماده خدمت رسانی برای عموم مردم استان و با شرایط ویژه برای اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان خواهد بود.


وی تصریح کرد: بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی بین المللی و 133 تخت خوابه امام سجاد(ع) دانشگاه آزاد اسلامی تبریز دارای 2 هکتار مساحت، 20 هزار مترمربع زیربنا، هفت اتاق عمل، 27 تخت ویژه (ICU،CCU،NICU)، بخشهای درمانگاه، اورژانس، کودکان، جراحی، داخلی، زنان و... است.








تأسیس و افتتاح مهمانسرای بزرگ و 120 تخت خوابه دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، اخذ 320 رشته در مقطع دکترا و کارشناسی ارشد برای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و تصویب نزدیک به 85 رشته دکترا و کارشناسی ارشد برای واحد تبریز برخی دیگر از اقدامات در دو سال اخیر بوده اند

منادی گفت: تأسیس و راه اندازی بزرگترین دانشکده دندانپزشکی شمالغرب کشور در فاز اول با 120 یونیت، با ظرفیت پذیرش 55 دانشجوی دکترا و 120 دانشجوی بهداشت دهان و دندان که از مهر سال جاری پذیرش دانشجو داشته و شروع به کار خواهد کرد، یکی دیگر از اقدامات بزرگ در بخش پزشکی و آموزشی استان است.


نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در استان آذربایجان شرقی افزود: مجوز مجتمع بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی تبریز اقدام بزرگی برای استان و شهر بود که بعد از تجمیع واحدهای علوم و تحقیقات در کشور صورت گرفت و اولین دستاورد این مجتمع پس از اخذ مجوز، همکاری با کشور عراق در تأسیس واحدی در شهرهای کربلا و اربیل و پذیرش دانشجو در رشته های پزشکی و دندانپزشکی است.


رئیس فراکسیون دانشگاهیان در مجلس شورای اسلامی گفت: تأسیس و افتتاح مهمانسرای بزرگ و 120 تخت خوابه دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، اخذ 320 رشته در مقطع دکترا و کارشناسی ارشد برای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و تصویب نزدیک به 85 رشته دکترا و کارشناسی ارشد برای واحد تبریز برخی دیگر از اقدامات در دو سال اخیر بوده اند.



عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین اولین دیگری بر شهر اولین ها یعنی تبریز افزوده شد، که دانشگاه آزاد اسلامی تبریز بوده و واحد تبریز به عنوان اولین واحد ایجاد شده بزرگترین دانشگاه حضوری جهان شناخته و به ثبت رسیده است.


منادی افزود: برابر اعلان پایگاه های سایماگو واسکوپوس قرار گرفتن دو واحد دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی استان یعنی تبریز و اهر در 100 دانشگاه برتر کشور افتخاری برای استان بوده و واحد تبریز رتبه 4 را در بین 400 واحد دانشگاه آزاد اسلامی کشور و رتبه 41 را دربین صد دانشگاه برتر کشور براساس گزارش این پایگاه ها کسب کرده است.


منادی برگزاری همایش ملی سبک زندگی از منظر مقام معظم رهبری، راه اندازی نیروگاه 3000 مگاواتی برق در تبریز، انتقال آب ارس به دریاچه ارومیه، بیمه حوادث ناشی از گاز، بزرگراه ایران و اروپا ، انتقال خط اتیلن غرب به تبریز که بیش از نیمی از آن کارشده، پی گیری بازنشستگی زود هنگام کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی و حل مشکلات تبدیل وضعیت استخدامی کارمندان را برخی از اقدامات دیگر انجام شده برای دانشگاهیان و مردم استان دانست.


بیمارستان امام سجاد(ع) دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، بزرگترین دانشکده دندانپزشکی شمالغرب کشور، مهمانسرای بزرگ و 120 تخت خوابه دانشگاه آزاد اسلامی تبریز و مجتمع بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی تبریز 4 پروژه آموزشی، پزشکی، عمرانی و رفاهی واحد تبریز است که همزمان با نیمه شعبان و ولادت حضرت حجت(عج) با حضور رئیس مجلس به بهره‌برداری خواهد رسید.


انتهای پیام/

ارسال نظر