صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۴۱ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۶

اسپیرو: در ژاپن محک خوبی می‌خوریم / واقعا ترکیب تیمم را نمی دانم

سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا گفت: رقابت با تیم‌های قدرتمند جام قهرمانان بزرگ مردان جهان محک خوبی برای بازیکنانم است.
کد خبر : 211400

به گزارش گروه ورزشی آنا،جان اسپیرو، سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا امروز (دوشنبه) در نشست خبری قبل از شروع این رقابت‌ها گفت:« آخرین باری که در ژاپن حضور داشتیم، جام جهانی بود که در اینجا کلی خاطرات خوب را تجربه کردیم. فکر می کنم اولین مسابقه پس از المپیک 2016 ریو برای همه از اهمیت یکسانی برخوردار است. بخصوص اینکه فرصتی است تا دوباره از بازیکنان مهم و کلیدی خود در موقعیت حساس و واقعی استفاده کنیم و بازیکنان جدید و توانمند را هم در این عرصه معرفی کنیم.»


وی تصریح کرد: «بازی برابر تیم‌های قدرتمند در این مسابقات، محک خوبی برای تیم آمریکا است تا توان تیمی خود را بسنجد. یکی از دستاوردهای مهم این مسابقات میدان دادن به بازیکنان قدرتمند و جوانی همچون بنجامین پتچ است تا به تجارب خود در چهار سال آینده بیافزایند.»


اسپیرو با تاکید بر اینکه هنوز نمی‌دانم که بهترین ترکیب و چینش تیم آمریکا چه خواهد بود، گفت:« واقعاً نمی‌دانم. اینکه بهتر است بنجامین پتچ را در منطقه راست زمین بگذارم یا مت اندرسون را سمت چپ؟ یا اینکه مت را در منطقه راست زمین بگذارم و اینکه بهترین فرصت‌ها در زمین با چه ترکیبی به دست می‌آید؟ واقعاً نمی‌دانم.»


سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا ادامه داد: «بنابراین این مسابقات فرصت خوبی است تا بهترین ترکیب تیم آمریکا را بشناسیم و برای اینکه از کدام بازیکنان در کدام منطقه زمین استفاده کنم، بهتر تصمیم بگیریم.»


تیم ملی والیبال آمریکا از ساعت 14 و 45 دقیقه فردا (سه شنبه) به وقت تهران در نخستین مسابقه خود به مصاف ژاپن میزبان این رقابت‌ها می‌رود.


انتهای پیام/

برچسب ها: والیبال ایران
ارسال نظر