صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۱۸ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۴

آغاز به کار نخستین کانون فرهنگی هنری دانشجویی در واحد گرمسار

نخستین کانون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاداسلامی واحد گرمسار با برگزاری انتخابات، فعالیت خود را آغاز کرد.
کد خبر : 21094

به گزارش خبرنگار آنا، سرپرست حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی واحد گرمسار با اعلام این خبر گفت: با برگزاری انتخابات نخستین کانون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاداسلامی واحد گرمسار ،شورای مرکزی کانون انتخاب شد و فعالیت این کانون رسما کلید خورد.


فخرالدین احمدی افزود: انتخابات این کانون با حضور رئیس دانشکده دامپزشکی، نماینده حراست و سرپرست حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی و در محل دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار و با حضور پرشور دانشجویان برگزار شد و در مجموع 216 رای اخذ گردید.


وی اظهار کرد: پس از برگزاری انتخابات و شمارش آرا، حامد عبدی با 112 رای، امیرحسین لار کرمانی و رسول مرندیزی به صورت مشترک 109 رای، سودابه جامی 103 رای و رعنا سلیمانی نژاد با 97 رای به عنوان اعضای اصلی کانون مرکزی و شورای مرکزی انتخاب شدند. همچنین شعیب قاسمی و امیرحسین واعظی نیز به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.


احمدی افزود: تلاش می شود از ظرفیت ها و قابلیت های کانون های فرهنگی هنری دانشجویی به عنوان فرصت و بازوان توانمند اجرای برنامه های فرهنگی استفاده کنیم. وی با اشاره به نقش و اهمیت کانون های فرهنگی در دانشگاه افزود: در زمان مدیریت دکتر طه هاشمی به عنوان معاون فرهنگی واجتماعی دانشگاه آزاد اهمیت زیادی به کانون های فرهنگی داده شده است و اکنون زمینه فعالیت همه جانبه برای دانشجویان با هرگرایش و علاقه ای از طریق کانون های فرهنگی فراهم شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر