صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۹:۴۰ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
برانکوایوانکوویچ:

مستحق برد مقابل گسترش فولاد بودیم/ از این پیروزی راضی هستم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: استحقاق این برد را داشتیم چرا که بعد از بازی تیم ملی و در شرایط حساس نیاز به این برد داشتیم.
کد خبر : 210425

به گزارش گروه ورزشی آنا،برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز در نشست خبری اظهار کرد: «در آستانه عید غدیر خم از این پیروزی راضی هستم و خوشحالم به بازیکنانم تبریک می‌گویم. ما استحقاق این برد را داشتیم چرا که بعد از بازی تیم ملی و در شرایط حساس نیاز به این برد داشتیم. همیشه اینگونه است که بعد از بازی‌های ملی، ملی پوشان نمی‌توانند عملکرد قبل خود را به نمایش بگذارند.»


وی افزود: «واقعیت این است که بخشی از ذهن بازیکنانمان را دیدار مقابل الاهلی گرفتند. ما کاملا استحقاق برد را داشتیم حتی با وجود اینکه در نیمه نخست خوب نبودیم اما چند فرصت خوب داشتیم اما در نیمه دوم از قدرت و تاکتیک تیم‌مان استفاده کردیم و بردیم.»


سرمربی پرسپولیس ادامه داد:« می‌دانیم که گسترش فولاد مشکلات زیادی دارد اما من مطمئن هستم با حضور بوناچیچ این تیم به نتایج دلخواهش خواهد رسید. آنان بازیکنان جدید زیادی دارند و چند بازیکن آنها در فرصت‌های آخر نقل و انتقالات به این تیم اضافه شدند، بنابراین نیاز به زمان دارند. من به بازیکنانم به خاطر این برد تبریک می‌گویم و به هوادارانمان هم که در همه جا حضور دارند از آنها تشکر می‌کنم.»


برانکو درباره اینکه امروز دو مربی کروات مقابل هم قرار گرفتند و اینکه امروز حضور طارمی عاملی شد پرسپولیس برنده شود و اینکه نیمکت نشینی این بازیکن به چه دلیل بود افزود: «با شما موافقم. همان طور که می دانید ۴۸ ساعت از بازی تیم ملی نگذشته و طارمی بیش از ۶۰ دقیقه مقابل سوریه بازی کرد.»


وی ادامه داد: «همین طور انصاری هم این شرایط را داشت و اگر او در این بازی بود در یک هفته ۳ بازی انجام داده بود. این بازی برای ما فایده داشت و امادگی برای بازی با الاهلی بود. به همین دلیل از بیرانوند و امیری و دیگر ملی پوشان استفاده کردم. به هر حال طارمی ۲ سال بهترین بازیکن ما بوده و اول فصل چون دنبال باشگاه بود در تمرینات ابتدایی نبود و طبیعی است مقداری کار نیاز دارد اما انتظار این است روز به روز بهتر شود.»


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اخراج کریم باقری هم گفت: «روی یک صحنه کریم باقری به کمک داور اعتراض کرد و داور به خاطر این موضوع او را از کنار زمین اخراج کرد. البته من معتقدم او استحقاق اخراج را نداشت.»


برانکو درباره استفاده چرخشی از برخی بازیکنان گفت: «استفاده بازیکنان همیشه بستگی به موقعیت بازی دارد. امروز هم ما از بهترین نفراتمان برای این بازی استفاده کردیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر