صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۱۱ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۶

اعتراض مردم «قنیطره» سوریه به ارتباط معارضان با اسرائیل

اعتراض مردم استان «قنیطره» سوریه به گروهک «فرسان الجولان» به جهت ارتباط این گروهک با رژیم صهیونیستی، موجب شد تا شورای استانداری قنیطره وابسته به معارضان، هرگونه ارتباط با اسرائیل را ممنوع اعلام کند.
کد خبر : 210376

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا از فارس، پس از اعتراض اهالی روستای مرزی «جبانا الخشب» در استان قنیطره سوریه به گروهک «فرسان الجولان» به علت ارتباط این گروهک با رژیم صهیونیستی، نهاد موسوم به شورای استاندای قنیطره وابسته به معارضان سوریه در بیانیه‌ای هرگونه ارتباط با رژیم صهیونیستی از طرف گروهک‌های نظامی را ممنوع و آن را خیانت بزرگ اعلام کرد.


به نوشته پایگاه خبری «استپ الاخباریه» در این بیانیه ذکر شده است که تمامی گذرگاههای مرزی با رژیم صهیونیستی بسته می‌شود و هیچ کالا و موادی نباید از این رژیم وارد شود و هر گروه و شخصی که از این فرمان سرپیچی کند باید مجازات شود.


اهالی این روستا، گروهک «فرسان الجولان» را به ارتباط با یهود متهم می‌کنند.


چندی پیش نیز یکی از فرماندهان معاضان به نام «ابوحامد» در گفت‌و گو با خبرنگاران اسرائیلی از طریق اسکایپ اذعان کرد که همکاری آنها با تل‌آویو باعث تخریب بیشتر وجه معارضان شده و «در موقعیت بسیاری بدی» به سر می‌برند.


طبق آنچه که خود فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرده‌اند، از سال 2013 تا کنون بیش از 4 هزار معارض سوری توسط آنها مداوا شده‌اند که از این میان فقط یک پنجم غیرنظامی بوده‌اند.


انتهای پیام/

ارسال نظر