صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۳۱ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۶

رئیس‌علی دلواری نماد ایستادگی در برابر تجاوزگری، ظلم و استعمار است

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در ستاد نیروی دریایی سپاه گفت: شهید رئیس علی دلواری نماد ایستادگی در برابر تجاوزگری، ظلم و استعمار و زیاده خواهی بوده است و امروز نیز نسلی قهرمان و هوشمند از همان مجاهدان ایثارگر شکل گرفته است.
کد خبر : 210140

به گزارش حوزه دفاعی و امنیتی خبرگزاری آنا به نقل از پایگاه خبری سپاه؛ همزمان با دوازدهم شهریور ماه سالروز شهادت رئیس علی دلواری، روز مباره با استعمار انگلیس مراسمی با سخنرانی سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد انگالی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در ستاد نیروی دریایی سپاه برگزار شد.


سردار انگالی در این مراسم که با حضور سردار سرتیپ پاسدار فدوی فرماندهی نیرو، حجت‌الاسلام صداقت مسئول نمایندگی ولی فقیه و جمعی از مسئولان و کارکنان ستاد نیروی دریایی سپاه برگزار شد، با گرامی‌داشت این روز به گوشه‌ای از زندگی نامه رئیس علی دلواری و رشادت‌های او و مردم خطه جنوب در حراست از مرزهای کشور و مبارزه با پیر استعمار، انگلیس پرداخت.


وی با اشاره به این موضوع که اگر امروز به درستی فتنه‌های منطقه را ردیابی کنیم، ریشه و سرنخ اصلی آن‌ها به انگلیس و آمریکا برمی‌گردد گفت: انگلیس از قدیم و اکنون هم آمریکا را می‌توان به جرات سر منشاء اکثر تفرقه‌ها و بدعت‌های دینی و قومی در دنیا به ویژه در خاورمیانه دانست. سال‌های سال است استعمار پیر انگلیس در دنیا به ایجاد تفرقه و سیاست های قومی و مذهبی به‌وسیله حمایت و روی کار آوردن گروه‌های انحرافی مختلف کرداست.


سردار انگالی در ادامه با تجلیل از حماسه شهید رییس علی دلواری و یارانش، افزود: شهید رییس علی دلواری نماد ایستادگی در برابر تجاوزگری، ظلم و استعمار و زیاده خواهی بوده است و امروز نیز نسلی قهرمان و هوشمند از همان مجاهدان ایثارگر شکل گرفته است که با قدرتی غیر قابل تصور در همان مسیر، گام بر می دارند.


معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در ستاد نیروی دریایی سپاه در پایان با پرداختن به سیر تاریخی نفوذ انگلیس در ایران پس از جنگ جهانی اول، به برخی از توطئه‌ها انگلیس در جزایر خلیج فارس و همچنین دسیسه جدایی بحرین از ایران در زمان طاغوت دست نشانده، اشاره کرده و گفت: این روند توطئه و دشمنی انگلیس ادامه داشت تا به حول قوه الهی با انقلاب اسلامی دست این اجنبی و استعمارگر از کشور ما قطع و بسیاری از نقش های شوم آن نقش بر آب شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر