توضیح مدیرعامل بانک ملی درباره ساپتا
به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی آنا، عبدالناصر همتی در حاشیه بیست و پنجمین همایش سیاستهای پولی و ارزی با بیان این که نظرخواهی درباره عضویت مشتریان در سامانه پیامکی بانک از یک ماه پیش اطلاعرسانی شده بود، گفت: ظاهرا پیامکهای ارسالی از طریق ساختار پیامکهای تبلیغاتی به دست بسیاری از مشتریان نرسیده است.
وی با اعلام این که 14 میلیون نفر از مشتریان بانک ملی از طریق پیامک در این باره اطلاعرسانی شدهاند، افزود: برخی تصور میکنند این اقدام انجام نشده است، ولی اگر ما پیامکی ارسال نکردیم چگونه 49 هزار نفر انصراف خود را به ما اعلام کردهاند؟
به گفته مدیر عامل بانک ملی نقص موجود در ارسال پیامک برای عضویت و یا عدم عضویت در سامانه ساپتا برطرف شده و از روز گذشته پیامکها دوباره ارسال شد.
همتی به مشتریان بانک ملی اطمینان داد که هیچگاه رفتار غیرحرفهای در نظام بانکی از سوی این بانک انجام نخواهد شد.
انتهای پیام/