صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۰۶ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۶
با حکم ابطحی

روسای 8 دانشکده دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران منصوب شدند

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران روسای 8 دانشکده این دانشگاه که بتازگی با تجمیع واحدهای سابق پزشکی، دندانپزشکی و دارویی راه‌اندازی شده‌ است را منصوب کرد.
کد خبر : 209423

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر سیدعلی ابطحی در احکام جداگانه انتصاب روسای 8 دانشکده این دانشگاه را با آنان ابلاغ کرد.


بر اساس این احکام، دکتر شبنم موثقی به عنوان سرپرست دانشکده پزشکی، دکتر طاهره نصرآبادی سرپرست دانشکده پرستاری و مامایی، دکتر محمدرضا خانی رئیس دانشکده بهداشت و علوم پزشکی، دکتر مسعود پارسانیا رئیس دانشکده پیراپزشکی، دکتر حسین فهیمی سرپرست دانشکده علوم و فناوری های نوین، دکتر افشین حراجی سرپرست دانشکده دندانپزشکی، دکتر زهرا جعفری سرپرست دانشکده داروسازی و علوم دارویی و دکتر مهناز قمی به عنوان سرپرست دانشکده شیمی دارویی منصوب شدند.


در حکم سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران خطاب به روسای دانشکده ها آمده است: امید است با عنایت خداوند متعال و استفاده از ظرفیت های موجود دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی سرآمد در حیطه علوم پزشکی و در سطح منطقه و جهان شود.


ابطحی در نامه‌هایی جداگانه از زحمات و تلاش استادان پیشکسوت دکتر احمدرضا فرسار در دوره تصدی دانشکده بهداشت و مهندسی پزشکی و دکتر محمدرضا زرین دست در دوره تصدی رئیس دانشکده علوم و فناوری های نوین تشکر و قدردانی کرد.


به گزارش آنا، روسای 6 دانشکده دیگر پیش از این نیز در این سمت انجام وظیفه می کردند و احکام جدید خود را (بعد از تجمیع) به عنوان فعالیت در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران دریافت کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر