صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۰۸ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۶
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی سمنان مطرح کرد

نقش مهم روابط عمومی‌ها و رسانه در جذب دانشجو

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان در بازدید خود از مرکز مشاوره و هدایت تحصیلی این واحد دانشگاهی بر معرفی بیش‌ازپیش و شایسته ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دانشگاه در عرصه عمومی تاکید کرد.
کد خبر : 209345

به گزارش خبرنگار آنا در سمنان، دکتر مهدی سیاهی در بازدید از مرکز شماره یک مشاوره و هدایت تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان اظهار کرد: «دانشگاه آزاد اسلامی که دانشگاهی شناخته شده در پهنه بین‌المللی است توانسته علاوه بر تربیت جوانان جویای علم در ابعاد مختلف اجتماعی خدمات بزرگی را به میهن اسلامی ارائه کند.»



وی افزود: «امروز شاهد آنیم که نام بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری جهان به‌ عنوان یک برند بین‌المللی در آموزش عالی مطرح است و برای معرفی و تبلیغ آن باید برنامه‌ها در شان و جایگاه این دانشگاه طراحی و اجرا شود.»


سیاهی گفت: «مخاطبان دانشگاه در اقشار مختلف حق دارند که برای انتخاب بهتر و آگاهانه از توفیقات و دستاوردهای دانشگاه مطلع شوند و این وظیفه‌ای است که باید بر اجرای شایسته آن اهتمام جدی داشته باشیم.»


وی با توجه به حضور پررنگ، متفاوت و قابل تقدیر دانشگاه در رسانه ملی، رسانه‌های مکتوب و اجتماعی، نقش روابط عمومی و رسانه‌های دانشگاه نظیر خبرگزاری آنا، ایسکانیوز و روزنامه فرهیختگان را در معرفی هرچه بهتر دانشگاه به مخاطبان و جذب دانشجو مهم دانست.


این مسئول گفت: «یکی از وظایف رسانه‌های دانشگاه و روابط عمومی‌ها تجلی مناسب عملکرد و فعالیت‌های دانشگاه نزد جامعه هدف و مخاطبان است و باید به این منظور از همه ابزارهای تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی با حفظ جایگاه و شان دانشگاه بهره‌ گرفته شود.»



معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی واحد سمنان به تاثیر حضور مخاطبان در دانشگاه اشاره و تاکید کرد: «جامعه هنوز از بسیاری از افتخارات و پیشرفت‌های دانشگاه آزاد اسلامی مطلع نیست و این موضوع را در زمان حضور و بازدید قشر‌های مختلف از دانشگاه به‌خوبی می‌توان دریافت.»


سیاهی گفت: «اجرای برنامه دانشگاه باز و دعوت از اقشار مختلف جامعه مخاطبان دانشگاه و فراهم آوردن شرایط حضور میهمانان مختلف برای بازدید حضوری از توسعه فراگیر دانشگاه در کنار بهره‌مندی از امکانات تبلیغاتی نوین نظیر جامعه مجازی و شبکه‌های اجتماعی می‌تواند بخشی از برنامه‌های تبلیغاتی دانشگاه در این کمیته را تشکیل دهد.»


وی افزود: «در شرایط فعلی که برای ادامه تحصیل امکان انتخاب برای داوطلبان فراهم است، دانشگاهی در جذب دانشجو موفق خواهد بود که بتواند کیفیت خدمات آموزشی، پژوهشی و رفاهی مطلوب‌تری را ارائه دهد و مهم‌تر از این بتواند خود را به‌خوبی به جامعه هدف معرفی کند.»



به گزارش آنا، مرکز مشاوره و هدایت تحصیلی شماره یک دانشگاه آزاد اسلامی سمنان در محل خوابگاه امیرکبیر این واحد دانشگاهی واقع در میدان امیرکبیر شهر سمنان و مرکز شماره دو در محل ساختمان اداری واقع در مجتمع این دانشگاه، راه‌اندازی شده و در دو نوبت صبح و عصر پاسخگوی نیاز مراجعان هستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر