صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۰:۵۶ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۶
عضو شورای شهر نسیم‌شهر در گفت‌گو با آنا:

به دنبال شهردار برند در مدیریت هستیم

پیروی‌نیا در این باره گفت: برای انتخاب شهردار نهایی به دنبال فردی هستیم که هم اسمش برند باشد و هم در بحث کلان شهری مدیریتی قوی داشته باشد و بتواند عملکرد مثبتی را درمورد او پیش‌بینی کنیم.
کد خبر : 209100

بهرام پیروی نیا عضو شورای اسلامی نسیم‌شهر درباره روند انتخاب شهردار این شهر به آنا گفت: اعضای شورای شهر طبق برنامه‌ ریزی قبلی فعلا روی 10 گزینه به نتیجه رسیده‌اند. این دوستان نیز قرار است در چند روز پیش رو در شورا حاضر شوند و برنامه‌های خودشان را اعلام و از آن دفاع کنند.


وی با بیان اینکه از اعلام رسمی اسامی نامزدها، اجتناب کرده‌ایم، افزود: برنامه ما این است که برنامه همه نامزدها را بشنویم و بسنجیم تا به نفرات کمتری برسیم. تصمیم‌گیری ما نیز برحسب گزارش و برنامه‌هایی است که دوستان اعلام می‌کنند.


پیروی‌نیا توضیح داد: ما برای رسیدن به گزینه نهایی، احتمالا از 10 نفر به 5 نفر می‌رسیم و کم‌کم به نام شهردار برگزیده خواهیم رسید.


این عضو شورای شهر نسیم‌شهر در پاسخ به اینکه چه ملاکی مدنظر شورا برای انتخاب شهردار است، گفت: ما دنبال شهردار بزرگ هستیم؛ یعنی کسی که بتواند در امور شهری و اجرایی نیز بزرگ باشد.


وی تأکید کرد: دوست داریم فردی شهردار باشد که هم اسمش برند باشد و هم در بحث کلان شهری مدیریتی قوی داشته باشد و بتواند عملکرد مثبتی را درمورد او پیش‌بینی کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر