صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۱۶ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۶
مالک باشگاه نساجی قائمشهر

مالک باشگاه خونه به خونه نباید کُری می‌خواند/ محمدرضا گلزار طرفدار نساجی است

مهدی پرهام گفت: مالک باشگاه خونه به خونه به جای آرام کردن جو با کُری خواندنش فضا را متشنج کرد.
کد خبر : 208489

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، دو تیم نساجی قائمشهر و خونه به خونه بابل عصر امروز برگزار کننده حساس‌ترین بازی این هفته لیگ دسته اول هستند.


مهدی پرهام مالک باشگاه نساجی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شرایط نساجی برای بازی مقابل خونه به خونه گفت: «تیم شرایط خوبی دارد و کادر فنی در هفته گذشته تمرینات خوبی را دستور کار قرار داد. بازیکنان هم در بهترین شرایط به سر می‌برند. نساجی از هر نظر برای این بازی آماده است و برای ارائه یک بازی زیبا وارد زمین می‌شود.»


مالک نساجی در خصوص کری خواندن مالک باشگاه خونه به خونه برای هواداران قائمشهری بیان کرد: «مالک یک باشگاه باید شخصیت خودش را حفظ کند و هیچ وقت برای تیم رقیب کری نمی‌خواند. وقتی مالک یک باشگاه که نفر اول آن باشگاه است روز قبل از بازی کری می‌خواند دیگر چه انتظاری از هواداران داریم. من از حرف‌های حسن زاده تعجب کردم و به نظر من باید طوری صحبت می‌کرد که فضا را آرام می‌کرد نه اینکه تنش ایجاد کند.»


وی در مورد تامین امنیت ورزشگاه قائمشهر برای جلوگیری از بروز حواشی احتمالی افزود: «باشگاه نساجی برنامه‌ریزی خوبی انجام داد که مشکلی در این دیدار پیش نیاید. اما تامین امنیت ورزشگاه با شورای تامین استان است و کلیه تصمیم‌گیری‌ها از سوی شورای تامین استان صورت می‌گیرد.»


پرهام در مورد حضور محمدرضا گلزار در اردوی نساجی قبل بازی مقابل خونه به خونه گفت: «رضا گلزار یکی از طرفداران تیم نساجی است و به دلیل ارتباطی که با چند تن از همکاران ما در باشگاه دارد از اردوی تیم دیدن کرد تا به بازیکنان و کادر فنی قبل از بازی مقابل خونه به خونه روحیه دهد.»


مالک نساجی در مورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه بازی امروز گفت: «نتیجه بازی قابل پیش بینی نیست و به احتمال زیاد نساجی برنده این دیدار خواهد شد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر