صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۱۵ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۶
در گفت و گو با آنا؛

ماهینی: با کی روش کره و سوریه را شکست می‌دهیم / علی دایی تخصص در آسیایی کردن تیم ها دارد

مدافع تیم فوتبال سایپا گفت: مطمئنم با تدابیری که کی روش در نظر می گیرد مقابل کره و سوریه پیروز خواهیم شد.
کد خبر : 208114

دانیال ماهینی مدافع راست تیم سایپا در گفت و گو با خبرنگار آنا درباره بازی امروز ایران مقابل کره جنوبی گفت: «امیدوارم که تیم ایران امروز مقابل کره جنوبی پیروز میدان شود تا با یک رکورد جالب بدون باخت راهی جام جهانی شویم. ایران بعد از بازی با کره جنوبی با سوریه باید به میدان برود که مطمئنم با تدابیری که کی روش در نظر می گیرد در هر دو بازی پیروز خواهیم شد، در بازی رفت به دلیل شرایط نامساعد آب و هوایی نتوانستیم سه امتیاز بازی با سوریه را بگیریم اما به طور حتم در بازی برگشت در استادیوم آزادی شرایط به سود ما خواهد بود.»


وی در ادامه به وضعیت تیم سایپا در رقابت های لیگ برتر اشاره کرد و گفت:« فکر می کنم صحبت از وضعیت تیم ها هنوز زود است چرا که ما در هفته پنجم رقابت‌های لیگ‌برتر هستیم و تا پایان فصل راهی دراز پیش رو داریم. متاسفانه ساپیا در هفته پنچم مقابل تراکتور سازی بازی را واگذار کردیم که البته به نظرم این باخت یک استثنا بود من خودم از دلایل این شکست بودم چرا که روی یک توپ اشتباه کردم و از علی دایی و بازیکنان عذرخواهی می کنم اما مطمئن باشید سایپا در آینده روز به روز بهتر می شود.»


ماهینی درباره وضعیت تیمش در مسابقات جام حذفی عنوان کرد: «‌جام حذفی برای ما خیلی جدی است. این بازی ها به شکلی است که با 4-5 بازی می توانیم به فینال برسیم و با قهرمانی در این رقابت‌ها جواز حضور در بازی های آسیایی را به دست بیاورید. خوشبختانه علی دایی هم در آسیایی کردن تیم ها تخصص خوبی دارد و خیالمان از این بابت راحت است. در فصل گذشته تیم نفت با همه مشکلاتی که داشت توانست با هدایت علی دایی آسیایی شود، در سایپا که خدا را شکر شرایط بهتری حاکم است و از همین روی به آسیایی شدن سایپاخیلی امیدوار هستیم.»


مدافع تیم سایپا در پایان گفت: «تیم ما در هفته‌های اول رقابت های لیگ با تیم های بزرگی بازی داشت؛ بازی مقابل تیم‌های مانند سپاهان، استقلال تهران عیار تیم ما را مشخص کرد و از پس آن هم خوب برآمدیم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و شرایط سایپا روز به روز بهتر شود، خوشبختانه حضور علی دایی به عنوان سرمربی تیم این انگیزه را به ما می دهد که تیممان در ادامه رقابت های لیگ برتر روز به روز بهتر خواهد شد؛ این حرف ها را از روی تملق نمی گویم بلکه حرف دلم است، او به ما انگیزه زیادی می دهد دایی هیچ وقت شکست را قبول نمی کند که همین روحیه به طور حتم باعث پیشرفت تیممان می شود.»


انتهای پیام/

برچسب ها: سایپا کره جنوبی
ارسال نظر