صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۱۸ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۶
نقوی حسینی در گفت‌وگو با آنا تشریح کرد:

تصویب چندطرح و لایحه و بررسی موضوع آب در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی مجلس

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست امروز کمیسیون موضوع بحران آب مطرح و بر ضرورت تشکیل جلسات کمیته آب و بازدید از مناطق مختلف کشور تاکید شد.
کد خبر : 207624

سیدحسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا، درباره برگزاری جلسه بعد از ظهر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، اظهار کرد: بازدید از سایت‌ها و مراکز هسته‌ای از سوی اعضای این کمیسیون در نشست امروز مورد تاکید و تائید قرار گرفت که برنامه و زمان‌بندی آن اعلام به زودی خواهد شد.


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: سید محسن علوی نماینده مردم لامرد در این نشست گزارشی از فعالیت‌های کمیته امنیت اقتصادی ارائه کرد. خانم هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور هم خواستار رسیدگی به وضعیت موسسات مالی و اعتباری شد و محمدجواد جمالی نماینده صفا هم مطالبی درباره تاخیر در پرداخت حقوق نیروهای ارتش و سپاه پاسداران بیان کرد.


وی گفت: طرح اصلاح ماده 31 قانون واردات و صادرات پس از بررسی در کمیسیون رد شد و لایجه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و آذربایجان درباره همکاری در زمینه پیشگیری، محدودسازی و کاهش پیامدهای شرایط اضطراری به تصویب رسید.


نماینده مردم ورامین در مجلس ادامه داد: لایجه موافقتنامه تاسیس دالان حمل و نقل و گذر بین‌المللی بین دولت‌های جمهوری اسلامی ایران، جمهوری اسلامی افغانستان و جمهوری هند، لایجه عضویت ایران در همکاری‌های تایید صلاحیت آزمایشگاه‌هی آسیا- اقیانوسیه، لایحه موافقتنامه همکاری در زمینه حفظ نباتات و قرنطینه گیاهی بین ایران و عراق هم از دیگر مصوبات امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بود.


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس اضافه کرد: علاوه بر این لوایح، لایحه موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه‌گذاری بین ایران و دوک‌نشینی اعظم لوکزامبورگ، موافقتنامه همکاری و کمک متقابل اداری در موضوعات گمرکی بین گمرک ایران و اداره کل گمرک ویتنام، لایحه عضویت ایران در برنامه اندازه‌شناسی آسیا - اقیانوسیه، طرح تمدید مهلت اجرای آزمایشی قانون ثبت اختراعات، طرح‌های صنعتی و علائم تجاری و عضویت ایران در شرکت بین‌المللی نقدینگی اسلامی هم در نشست کمیسیون به تصویب رسید.


انتهای پیام/

ارسال نظر