صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۰۳ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۴
در مراسم معارفه خود

دادفر: طرح ولایت واحد مشگین‌شهر 3 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشگین شهر با توجه به اینکه ۲ میلیارد برای طرح ولایت این دانشگاه که در جاده اهر در حال ساخت است، هزینه شده، گفت: این طرح ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای تکمیل طرح نیز باید ۳ میلیارد تومان هزینه شود.
کد خبر : 20754

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر ابراهیم دادفر در مراسم معارفه خود که با حضور مسئولان شهرستانی و استانی شهرستان مشگین شهر برگزار شد، تعداد رشته های دانشگاه را ۳۵ رشته اعلام و اظهار کرد: ۵ رشته از این تعداد به دلایل مختلف عملا تعطیل است و دانشجو نمی گیرد. در مقطع کاردانی ۱۰ رشته، کاردانی به کارشناسی ۱۱ رشته و کارشناسی ۹ رشته داربم.


سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشگین شهر گفت: در مقطع کارشناسی ارشد ۲ رشته از مهر سال جاری ثبت نام خواهیم کرد و برای ۱۰ رشته دیگر نیز اقدام شده است.


این عضو هیئت علمی دانشگاه با توجه به درخواست یکی از میهمانان در زمینه رشته های کارشناسی ارشد، بیان کرد: روند تصویب رشته طبق مقرراتی که وزارت علوم و سازمان مرکزی تعیین کرده است که یکی از شروط دارا بودن سه استادیار در همان رشته است.


سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشگین شهر با توجه به اینکه این واحد از نظر مرتبه علمی ۶ نفر استادیار و ۲ نفر مربی دارد، ادامه داد: این واحد ۳۴ نفر هیئت علمی دارد که تعداد ۷ نفر از آنها فوق لیسانس، ۲۱ نفر دانشجوی دکتری و ۷ نفر باقیمانده استادیار هستند.


وی با توجه به اینکه این واحد در سال ۹۳ با درآمد ۴ میلیارد تومان جزو دانشگاه های زیان ده استان بوده است، گفت: اکنون دانشجویان حدود ۲ میلیارد تومان بدهی دارند.


دادفر افزود: این واحد ۵۰۰ میلیون تومان چک های برگشتی دانشجویان در دست دارد.


سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشگین شهر با توجه به سیاست شرکت های دانش بنیان گفت: سیاست مالی دانشگاه عدم تکیه کامل دانشگاه بر درآمدهای ناشی از شهریه دانشجویان است و در این میان موضوع تجاری سازی ایده ها را نیز با قدرت پیگیری خواهیم کرد.


انتهای پیام/

برچسب ها: طرح ولایت
ارسال نظر