صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۲۷ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۶
در اطلاعیه‌ای اعلام شد

برنامه کاری مجلس شورای اسلامی در فصل پاییز

برنامه کاری و روزهای برگزاری جلسات علنی پارلمان در فصل پاییز در اطلاعیه‌ای از سوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام شد.
کد خبر : 207471

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا، بر اساس این اطلاعیه، جلسات علنی مجلس شورای اسلامی چهارشنبه (8 شهریور) در فصل تابستان به پایان خواهد رسید و بعد از آن مجلس سه هفته برای تعطیلات تابستانی و حضور در حوزه‌های انتخابیه جلسه نخواهد داشت.


نشست علنی بعدی خانه ملت یکشنبه دوم مهرماه خواهد بود که بر این اساس مجلس از 2 تا 19 مهرماه به مدت سه هفته پشت سر هم نشست علنی خواهد داشت، البته جلسات علنی مجلس در هفته دوم مهرماه به دلیل تقارن با تاسوعا و عاشورای حسینی، تنها در دو روز 11 و 12 مهرماه برگزار خواهد شد.


جلسات مجلس از 23 تا 26 مهرماه جهت حضور نمایندگان مجلس در حوزه‌های انتخابیه تشکیل نخواهد شد و پس از آن مجلس از 30 مهر تا 10 آبان به مدت دو هفته نشست علنی خواهد داشت.


مجلس مجدداً از 14 تا 17 آبان یعنی هفته منتهی به اربعین حسینی برای حضور نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه تعطیل خواهد بود و نشست علنی نخواهد داشت.


مجلس شورای اسلامی از 21 آبان تا 14 آذر به مدت 4 هفته پشت سر هم جلسات علنی را برگزار می‌کند و سپس یک هفته از 19 تا 22 آذرماه برای حضور نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه مجلس تعطیل خواهد بود.


مجلس در آخرین هفته فصل پاییز از 26 آذرماه نیز نشست علنی برگزار می‌کند که این جلسات به مدت 3 هفته پشت سر هم تا 13 دی‌ماه ادامه خواهد داشت.


انتهای پیام/

ارسال نظر