صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۳۲ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۴

شرط پیروزی ایران مقابل آمریکا از نگاه سعید معروف

کاپیتان تیم ملی والیبال گفت: سرویس های قدرتمند نخستین ترفند آمریکایی ها در دیدار با ایران است و اگر موفق به مهار آنها شویم، امکان پیروزی خواهیم داشت.
کد خبر : 20741

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، سعید معروف یک روز قبل از مسابقه با آمریکا در هفته سوم لیگ جهانی والیبال افزود: «تیم ملی والیبال آمریکا سال گذشته و در مرحله نهایی لیگ جهانی با استفاده از سرویس های قدرتی موفق به شکست ایران شد و باید از تجربه آن مسابقه استفاده کامل ببریم.»


وی با بیان اینکه مسابقه فردا با آمریکا چون نخستین دیدار رسمی ایران در لیگ امسال است، بسیار سخت خواهد بود، گفت: «با توجه به دو شکست روسیه برابر لهستان، آمریکا شانس اول صعود از گروه است و به همین دلیل این تیم با تمام توان به میدان خواهد آمد.»


بهترین پاسور جهان به آنالیز خوب تیم آمریکا از سوی کادر فنی تیم ایران اشاره کرد و گفت: «تیم ایران همیشه در مسابقه نخست به مشکل بر می خورد اما امیدوارم این آنالیز کمک کند که در اولین مسابقه مشکل جدی نداشته باشیم.»


وی تاکید کرد: «هر تیمی در این مسابقه خوب سرویس بزند و بازی را آغاز کند، در فاکتورهای بعدی هم موفق خواهد بود. امیدوارم موفق به مهار سرویس های آنان شویم زیرا در حمله بعد از آن مشکلی نخواهیم داشت. اما اگر دریافت اول خوب نباشد، اجرای دیگر تکنیک ها نیز با مشکل روبرو می شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر