صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۳۲ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۶
نظری در صحن شورای شهر مطرح کرد:

لزوم استفاده از جوانان و زنان در سطح مدیریت شهری

عضو شورای شهر تهران خواستار به کارگیری جوانان و زنان در سطوح مدیریتی اداره پایتخت شد.
کد خبر : 207398

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، حجت نظری عضو شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود در سومین جلسه شورای شهر با بیان اینکه در سال‌های گذشته از یک سو به دلیل برخی تنگ نظری‌ها و هراس‌های خود ساخته از قبیل جوان ‌هراسی و از سویی دیگر به دلیل مشکلات و معضلاتی که یک تفکر و جریان خاصی بر کشور وارد کرده بود استفاده از جوانان شایسته آن‌چنان که باید در اولویت مدیران قرار نگرفت، اظهار کرد: اینک با استقرار دولت دوازدهم و تغییرات عمده در مدیریت شهری تهران و بسیاری از کلان شهرها باید این مهم جدی قلمداد شود و استفاده از جوانان و زنان در بدنه مدیریتی کشور در دستور کار قرار گیرد.


وی با بیان اینکه دولت جدید یکی از برنامه‌های خود را افزایش سهم 30 درصدی زنان و کاهش سن مدیران و جوان‌تر شدن آن اعلام کرده است، گفت:‌ این خود نشان دهنده رویکرد مثبت دولت دوازدهم به جوان‌باوری و دوری از جوان غافلی سال‌های گذشته است.


عضو کمیسیون فرهنگی واجتماعی شورای شهر تهران ادامه داد: امیدوارم دولت در تحقق وعده‌های خود در این زمینه موفق باشد و فرصت برابر در اختیار جوانان و زنان شایسته قرار گیرد.


وی تصریح کرد: همچنین به عنوان یکی از جوانان و نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر امید دارم این مساله در برنامه‌های شهرداری تهران و سایر شهرها نیز به طور جدی پیگیری شود.


نظری با تاکید بر اینکه در این راستا یکی از مطالبات مهم از مدیریت شهری استفاده از جوانان و زنان در سطوح مدیریتی است، اضافه کرد: انتظار می‌رود شهرداری و شورای شهر با دقت نظر در این زمینه عمل کنند و برای اجرایی شدن این خواسته عمومی راه را هموار کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر