صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۵۸ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۶
لوکا بوناچیچ در گفت و گو با آنا؛

قبول دارم در نتیجه گیری خوب نبودیم/ نگران سقوط گسترش نیستم

سرمربی گسترش فولاد اظهار داشت: قبول دارم که در نتیجه گیری خوب عمل نکردیم اما فراموش نکنید گسترش پارسال همین جایی ایستاده بود که الان ما ایستاده‌ایم.
کد خبر : 207127

لوکا بوناچیچ سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنا، در رابطه با قعر نشینی تیمش در لیگ برتر و انتقادات‌هایی که در این خصوص می‌شود گفت: «متاسفانه نقد‌هایی که به ما می شود درست نیست. ما در حالی مسابقات لیگ را شروع کردیم که ۱۳ بازیکن فصل گذشته گسترش هر یک بنا به دلایلی جدا شده بودند و بازیکنان جدید به ما اضافه شدند، کار با این تیم زمان بر است و هنوز این بازیکنان به هماهنگی کامل با هم نرسیدند و ما نیاز به گذر زمان برای رسیدن به هماهنگی بیشترداریم.»
وی ادامه داد: «ما امسال با بازیکنان جوان پا به میدان مسابقات گذاشتیم و برای هماهنگی نیاز به زمان داریم. البته این را هم باید بگویم ما در نتیجه گیری خوب نبودیم اما فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتیم. مطمئن باشید هفته به هفته بهتر خواهیم شد.»


سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز در رابطه با جذب سامان نریمان جهان هم خاطر نشان کرد: «او بازیکن با کیفیتی است که نیاز به تغییر فضا داشت تا دوباره به اوج فوتبالش برگردد. سامان البته از لحاظ بدنی هنوز آماده نیست که آن هم مشکل حادی نیست و با یک برنامه درست او خیلی زود این مشکل را هم بر طرف می‌کند.سامان می‌تواند به ما‌کمک کند و در روزهای آینده هم با یک و دو بازیکن به توافق خواهیم رسید و آنها وضعیت گسترش را بهبود خواهند بخشید.»


لوکا در مورد پارگی رباط طیبی نقی زاده هم تصریح کرد:«این بدون تردید برای ما بدشانسی بزرگی است، او بازیکن با کیفیتی بود، می توانست به ما کمک کند اما شرایط این اجازه رو به نقی زاده نداد، او بازیکن با استعدادی بود اما باید با این شرایط کنار بیایم، البته ما چند بازیکن را به تیم اضافه خواهیم کرد و نریمان جهان را به خاطر این شرایط به تیم اضافه کردیم و بدون تردید با این بازیکنان شرایط ما هم بهتر خواهد شد.»


وی در رابطه با نگرانی ها در رابطه با سقوط گسترش فولاد هم گفت:« مگر سال گذشته گسترش تا پایان هفته چهارم چند امتیاز کسب کرده که حالا همه نگران شده‌اند. پارسال گسترش همین جایی ایستاده بود که الان ما ایستاده ایم .4 بازی و سه امتیاز.البته این را بگویم شرایط کاری ما بهتر شده است چرا که تیم جوان‌تری شده ایم ولخرجی هم نکرده‌ایم. من اصلا نگران این موضوع نیستم چرا که قرار نیست ما تیم سقوط کننده باشیم.»


لوکا در رابطه با خریداری باشگاه ماشین سازی توسط زنوزی مالیک گسترش و احتمال تداخل کاری این دو تیم هم اظهار داشت : «این موضوع ربطی به من ندارد و باید آن را از باشگاه بپرسید و من در این مورد نمی توانم پاسخ بدهم.»


انتهای پیام/

برچسب ها: گسترش فوتبال
ارسال نظر