صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۰۵ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۶
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود:

عملکرد تیم روابط عمومی و رسانه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی مطلوب بوده است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود عملکرد تیم اطلاع‌رسانی و روابط عمومی سازمان مرکزی دانشگاه را صحیح، موفق و تأثیرگذار ذکر کرد و گفت: «حضور دانشگاه آزاد اسلامی در رسانه‌های فراگیر مثل صداوسیما بسیار پررنگ‌تر شده و این نشان از رایزنی و تدبیر مسئولان حوزه روابط عمومی و رسانه‌ای دانشگاه دارد.»
کد خبر : 207080

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا دکتر سیدحسین بدیعی در دیدار با کمیته مشاوره و هدایت تحصیلی و کارکنان روابط عمومی این دانشگاه با قدردانی از کمیته مشاوره و هدایت تحصیلی واحد شاهرود در مورد عملکرد مثبت و موفقیت‌آمیز آنها اظهار کرد: «این کمیته بر اساس وظایف ذاتی خود توانسته است چون سال‌های گذشته عملکرد مطلوبی را در معرفی دستاوردهای دانشگاه و نیز جذب دانشجو داشته باشد.»


وی با بیان اینکه امروزه شاهد تحولی در روابط تنگاتنگ رسانه‌ها بویژه صداوسیما با دانشگاه آزاد اسلامی هستیم افزود: «وجود تقریبا هرروزه گزارشی از صداوسیما و حتی در بخش‌های خبری مهم از جمله پخش زنده مصاحبه رئیس دانشگاه با رسانه‌ها در شبکه پرمخاطب خبر و ویژه‌ برنامه‌های خبری و مستند در مورد دانشگاه در شبکه‌های مختلف سیما و حتی صدا نشان از حرکتی جدید در حوزه روابط عمومی و رسانه‌ای دانشگاه دارد و باید به مجریان این امر دست‌مریزاد گفت.»


بدیعی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری جهان پتانسیل مطرح‌شدن بیش‌ از پیش در افکار عمومی را از طریق رسانه‌های تأثیرگذار اجتماعی دارد گفت: «جایگاه این مجموعه عظیم باید به‌خوبی در نزد مردم تبیین شود و همین روند یعنی معرفی دانشگاه با راهکارهای ظریف رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی باید ادامه یابد.»


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود از روابط عمومی‌ها به‌عنوان مرکز افکارسنجی و نقطه قوت مدیریت مجموعه نام برد و تصریح کرد: «روابط عمومی‌ها باید برای اطلاع‌رسانی مطلوب و دیگر وظایف ذاتی خود به لحاظ کمی و کیفی تقویت شوند تا بتوانند بازوی های محکمی برای مجموعه مدیریتی اطلاع‌رسانی در سازمان مرکزی باشند.»



وی خطاب به کمیته مشاوره و هدایت تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: «دلسوزی و مشاوره صحیح شما می‌تواند گام بزرگی در راهنمایی افراد در انتخاب سرنوشتشان در مسیر تحصیل باشد و باید این کار به‌دقت هر چه تمام‌تر انجام شود.»


سید امیررضا حسینی نژاد مدیر روابط عمومی و دبیر کمیته اجرایی مشاوره و هدایت تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود نیز گزارشی از عملکرد این کمیته ارائه داد.


وی گفت: «ارسال دو بار پیامک به کل شهرستان‌های شاهرود و میامی، پخش بروشور، راه‌اندازی دو مرکز مشاوره و هدایت تحصیلی در شهر و داخل دانشگاه، 5 مورد بازدید دانش‌آموزان از مجموعه دانشگاه و بیمارستان وابسته به آن، برگزاری دو جلسه با مسئولان آموزش‌ و پرورش و مدیران دبیرستان‌ها، ارسال چند خبر در مورد معرفی رشته‌ها و معرفی مراکز مشاوره و هدایت تحصیلی، پاسخگویی به صدها مورد پیام در میز برخط روابط عمومی به‌عنوان امکانی منحصر به فرد در واحدهای دانشگاهی، نصب بنرهای اطلاع‌رسانی در تمام نقاط پررفت و آمد سطح شهرستان‌های شاهرود و میامی و صدها مورد مشاوره در فضای مجازی و تبلیغات در کانال‌ها و گروه‌های این فضاها از جمله مواردی است که تاکنون در کمیته هدایت تحصیلی انجام‌ شده است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر