صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۵۹ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۶

تمجید AFC از طارمی؛ مهاجم پرسپولیس در جمع بازیکنان تاثیرگذار جام جهانی

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا مهاجم پرسپولیس را در زمره بازیکنانی قرار داده است که در دور نهم مرحله پایانی انتخابی جام جهانی می‌توانند تأثیرگذار باشند.
کد خبر : 206915

به گزارش گروه ورزشی آنا، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) امروز در گزارشی به معرفی 12 بازیکنی پرداخته است که در دور جدید بازی‌های مرحله پایانی انتخابی جام جهانی 2018 در قاره کهن پتانسیل درخشش و تأثیرگذاری دارند و نام مهدی طارمی، مهاجم پرسپولیس هم در این فهرست دیده می‌شود.


سایت AFC درباره طارمی نوشته است: مهدی طارمی یکی دیگر از نفرات لیست بلندبالای مهاجمان طراز اولی است که در پرسپولیس توانایی‌های‌شان را به اثبات رساندند و در عین حال استعدادشان برای بازی در تیم ملی ایران را در عرصه رقابت‌های آسیایی هم به نمایش گذاشتند. طارمی نه تنها توانایی بازی به‌عنوان مهاجم نوک یا گوش چپ را دارد بلکه گاهی اوقات به‌عنوان مهاجم دوم و حامی سردار آزمون بازی می‌کند. شَم گلزنی طارمی به او برای اوج‌گیری در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا کمک کرده است.


براساس این گزارش 11 بازیکن دیگری که AFC توصیه کرده است فوتبال‌دوستان بازی آنها را در دور نهم بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی 2018 تماشا کنند، عبارتند از: سون هئونگ مین (کره جنوبی)، وو لی (چین)، اودیل احمدوف (ازبکستان)، حسن الهیدوس (قطر)، عمر خریبین (سوریه)، آرون موی (استرالیا)، شینجی کاگاوا (ژاپن)، نواف العابد (عربستان سعودی)، عمر عبدالرحمن (امارات)، چانتیپ سونگکراسین (تایلند) و مهند عبدالرحیم


انتهای پیام/

ارسال نظر