صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۲۸ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۶
رئیس کمیته مخابرات و فناوری اطلاعات مجلس‌:

«اپل» دست از کارشکنی برندارد، اقدام متقابل می‌کنیم

سبحانی‌فر گفت: گوشی‌های اپل حدود چهارده درصد سهم بازار در ایران در دست دارند و اگر قرار باشد این رویه ادامه پیدا کند شرکت اپل این میزان سهم را از دست خواهد داد.
کد خبر : 206776

به گزارش گروه رسانه ه ای دیگر آنا از دانشجو، رمضانعلی سبحانی‌فر، رئیس کمیته مخابرات و فناوری اطلاعات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اقدام اخیر شرکت اپل در حذف اپلیکیشن‌های ایرانی اظهار داشت: قطعاً وزارت ارتباطات و اطلاعات و دیگر دستگاه‌های مربوطه نسبت به این موضوع عکس العمل مناسب نشان داده و خواهند داد.
وی افزود: از سوی دیگر اگر قرار باشد نحوه برخورد آمریکایی به همین ترتیب ادامه پیدا کند، ما نیز موارد دیگری را اجرایی خواهیم کرد.
سبحانی فر از جمله اقدامات متقابل ایران در برابر اقدام اخیر شرکت اپل را تحریم سهم چهارده درصدی بازار گوشی ایران از این شرکت برشمرد و تصریح کرد: گوشی‌های اپل حدود چهارده درصد سهم بازار در ایران در دست دارند و اگر قرار باشد این رویه ادامه پیدا کند شرکت اپل این میزان سهم را از دست خواهد داد.
رئیس کمیته مخابرات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: به این راحتی نیست که آن‌ها یک طرفه بخواهند خسارت وارد کنند قطعا این خسارت قطعا دو طرفه خواهد بود.


انتهای پیام/

برچسب ها: اپل تحریم
ارسال نظر