صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۳۴ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۴

190 مقاله از سوی محققان و پژوهشگران به همایش ملی حسابداری و مدیریت ارسال شد

دومین همایش ملی حسابداری و مدیریت با عنوان چالش های مدیریت سرمایه گذاری و سیستم های حسابداری در مناطق آزاد در سالن آمفی تئاتر واحد بین المللی جلفا برگزار شد.
کد خبر : 20636

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سرپرست واحد بین المللی جلفا با اعلام اینکه دانش حسابداری و مدیریت و سرمایه گذاری امروزه در کشور با چالش های فراوانی روبرو است اظهار کرد: تنها راه برون فت از این چالشها نگرش عمیق در این شاخه از علوم از بعد تخصصی و علمی است.


دکتر محمد حسین صادقی با اعلام اینکه انصافا محققان این عرصه تلاش های زیادی در راستای پیشبرد این علوم انجام داده اند گفت: متاسفانه این تحقیقات کمتر به منحصه ظهور و بروز رسیده است.


رئیس همایش ملی حسابداری و مدیریت با توجه به ورود واژه اقتصاد مقاومتی به ادبیات اقتصادی کشور در اثر اعمال تحریم های یک جانبه ابرقدرت ها علیه نظام جمهوری اسلامی افزود: بر این اساس است که رهبر معظم انقلاب اسلامی اقتصاد مقاومتی را تنها راه شکوفایی رشد کشور در شرایط تحریم، در شرایط دشمنی ها و خصومت های شدید دشمنان علیه نظام دانسته اند.


وی به تفاوت اقتصاد مقاومتی با اقتصاد ریاضتی پرداخته و گفت: اقتصاد مقاومتی به معنی تشخیص حوزه های فشار و متعاقبا تلاش برای کنترل و بی اثر کردن آن تاثیرها و تبدیل به فرصت و کاهش وابستگی به عوامل خارجی و تلاش برای خوداتکایی به تولید داخلی و توسعه صنایع است و این چیزی است که با اقتصاد ریاضتی کاملا متفاوت است.


صادقی ابراز امیدواری کرد: با برگزاری این همایش و با مطرح کردن آخرین دستاوردهای علمی محققین راهگشای چالش های فراروی مدیریت و سرمایه گذاری در راستای فراهم کردن محیطی کارآمد برای خلق دانش و انتقال آن به محیط کسب و کار باشیم.


دکتر آرش تحریری عضو هیئت علمی گروه حسابداری دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به عنوان سخنران ویژه همایش به تشریح علم حسابداری و مدیریت پرداخت.


ارائه مقاله از سوی 10 نفر از پژوهشگران در قالب سخنرانی بخش بعدی این همایش بود که در دو نوبت صبح و عصر در طول روز برگزار شد.


بر اساس این گزارش، تعداد 190 مقاله از سوی محققان و پژوهشگران به دبیرخانه همایش ارائه شده بود که از این تعداد 103 مقاله پس از داوری نهایی تصویب شد.


این همایش با تلاش و همفکری گروه حسابداری و مدیریت واحد بین المللی جلفا و با حمایتهای مادی و معنوی دانشگاه های آزاد اسلامی مرند، میانه، اهر ،مراغه، ایلخچی، بستان آباد، خسروشاه، تسوج، میاندوآب و سازمان منطقه آزاد ارس برگزار شد که حضور بیش از 200 نفر از دانشجویان علاقه مند به مباحث طرح شده در این همایش بر شور و حال علمی همایش بیشتر افزوده بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر