صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۵:۲۲ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
حسن یزدانی:

فقط برای طلا به فرانسه آمده‌ بودم /خوشحالم مردم ایران را شاد کردم

ملی‌پوش وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد در مسابقات جهانی فرانسه گفت: هدفم حضوری پرقدرت و کسب مدال طلا بدون اما و اگر و با نمایش کشتی ایرانی بود که خوشحالم به آن رسیدم.
کد خبر : 206304

به گزارش گروه ورزشی آنا،حسن یزدانی بعد از کسب مدال طلا رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان گفت: «خدا را شکر موفق شدم با کسب یک مدال خوش رنگ دل مردم ایران را شاد کنم. با وجود اینکه 2-3 روز قبل از مسابقات سرماخوردگی شدیدی داشتم و بدنم خیلی ضعیف شده بود؛ در مسابقات اول و دوم نتوانستم آنطور که می‌خواهم کشتی بگیرم.»


دارنده مدال طلای جهان و المپیک کشتی آزاد تصریح کرد: «خداراشکر در مراحل بعد بدنم راه افتاد و موفق شدم یک مدال خوش‌رنگ کسب کنم.»


یزدانی درباره هدفش از حضور در مسابقات جهانی گفت: «هدفم حضوری پرقدرت و کسب مدال طلا با نمایش کشتی ایرانی بود. رسول خادم، محمد طلایی و اعضای کادر فنی کمک زیادی به من کردند که بدون حمایت آنها این مدال ممکن نبود.»
وی افزود: «از همان اول می‌خواستم ثابت کنم فقط برای طلا آمده‌ام تا کارم به اما و اگر کشیده نشود و جای هیچ حرف و حدیثی باقی نماند. اگر دعای مردم نبود به مدال نمی‌رسیدم. از زحمات پدر و مادرم هم تشکر می‌کنم که در تمام لحظات من را دعا کردند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر