صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۰:۳۰ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۶

مهاجری: به منصوریان خسته نباشید می‌گویم/برد مقابل استقلال راحت نبود

سرمربی تیم پدیده گفت: فقط به عنوان یک همکار می‌توانم به منصوریان خسته نباشید بگویم.
کد خبر : 205533

به گزارش گروه ورزشی آنا، رضا مهاجری پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل استقلال در نشست خبری گفت: «خسته نباشید جانانه به بازیکنان تیمم می‌گویم و با توجه به فاصله کم بین دو بازی ، بازیکنان توانستند اعتبار خودشان و ما را حفظ کنند. برد مقابل استقلال راحت نبود و آنها می‌دانستند چگونه بازی کنند و دقایقی هم شانس شامل حال ما شد و خوشحالم که استقلال را بدون گل خورده بردیم.»


وی ادامه داد: «آنهایی که من را می‌شناسند می‌دانند آدم بی‌جنبه‌ای در برد نیستم اما در این مدت فشارهای زیادی به تیم ما وارد شد، می‌گفتند خریدهای خوبی نکردند و بازیکنانشان گل نزده‌اند اما بازیکنانم امروز تلاش کردند بهتر است برخی افراد بدانند این تیم رضا مهاجری نیست، پدیده از فوتبال مشهد دفاع می‌کند و تیم متعلق به همه مردم آن شهر است.»


مهاجری در مورد اینکه منصوریان دستش را در آخر بازی گرفت و با او صحبت کرد، گفت: «فوتبال همین است ما مربیان وقتی می‌گوییم نیمکت داغ منظورمان همین است. زحمات ما مربیان دیده نمی‌شود و با یک باخت دودمانمان را به باد می‌دهند من همیشه می‌گویم همه برد مال مربی نیست و در شکست هم همین اتفاق می‌افتد. باید برای شکست واکاوی کنند تا بدانند چند درصد بازیکن و کادر فنی و چند درصد باشگاه مقصر هستند. من احساس منصوریان را درک می‌کنم هر چند شرایطی که به وجود آمد باعث شد برد ما تحت تأثیر قرار بگیرد اما باشگاه هیات مدیره دارد و تماشاگران استقلال هم این شرایط را فصل گذشته تجربه کرده‌اند. دو فصل پیش هم همین وضعیت بود، استقلال با ما به تساوی 2 بر 2 رسید با 4،5 بازی نمی‌توان سرنوشت صعود و سقوط یک تیم را رقم زد. امیدوارم کادر منصوریان به کارش ادامه بدهد آنها این تیم را خودشان بسته‌اند من فقط به عنوان یک همکار می‌توانم به منصوریان خسته نباشید بگویم.»


سرمربی پدیده در پاسخ به این سؤال قبل از بازی این انتظار وجود داشت بازی تدافعی‌تر از طرف شما ببینیم اما دقایق ابتدایی پدیده بدون ترس بازی کرد و اینکه آیا شما برای برد آمده بودید یا تساوی هم شما را راضی می‌کرد، گفت: «شما اگر بازی قبلی پدیده را دیده باشید شاید بازی را واگذار کرده باشید اما فوتبال زیبایی را نشان دادید. ما باید کمک کنیم تماشاگر به ورزشگاه بیاید و از مسابقه لذت ببرد.»


مهاجری، افزود: «هفته قبل مقابل استقلال خوزستان 2 بر یک جلو بودیم و می‌توانستیم با بازی تدافعی پیروز شویم الان وقت‌کشی منسوخ شده باید اجازه دهیم بازی تماشاگرپسند باشد، اجازه نداریم برای سه امتیاز تماشاگر را از لذت بازی محروم کنیم. تفکر ما فقط فوتبال بازی کردن است امروز هم همین کار را کردیم و خدا خدا می‌کردیم ببریم.»


سرمربی پدیده در پاسخ به سؤال دیگر مبنی بر اینکه دورنمای شما امسال چیست، خاطرنشان کرد: «ما باید خیلی بیشتر تلاش کنیم الان زود است در این باره صحبت کنیم دو بازی جلو بودیم اما با تساوی عوض کردیم. باید بتوانیم نتایج را حفظ کنیم.»


وی در پاسخ به این سؤال که در چهره شما خوشحالی دیده نمی‌شود آیا این به خاطر شعار علیه منصوریان است یا دلیل دیگری دارد، تصریح کرد: «من بی‌تفاوت نیستم انسان هستم و منصوریان هم همکارم است، ممکن است این اتفاق برای ما هم بیفتد. همان‌طور که سال گذشته در مشهد رخ داد و با کمک مسئولان باشگاه حل شد. من جای میران استقلال نیستم که تصمیم بگیرم. منصوریان با استقلال یک سال کار کرده و باشگاه عملکرد او را دیده، اگر می‌خواهند با او قطع همکاری کنند با 3، 4 هفته نمی‌توان این کار را انجام داد، شما جدول الان را با هفته آخر مقایسه کنید و ببینید تیم‌ها چقدر جابه‌‌جا می‌شوند.»


مهاجری گفت: «الان ارزیابی زود است اما تصمیم‌گیرنده مسئولان باشگاه استقلال هستند. من از برد خوشحالم، شاید چهره‌ام آن را نشان ندهد اما تمام سلول‌هایم آلارم می‌دهد. بعد از سوت پایان بازی این مسابقه به تاریخ پیوست، ما به سپاهان هم 4 گل زدیم، بهترین نتیجه را برای خودمان و بدترین نتیجه را برای آنها رقم زدیم اما فعلاً اول فصل است و هر وقت 4، 5 برد به دست آوردیم جایگاهمان را ثابت کردیم می‌توانیم در این باره صحبت کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر