صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۵۴ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
کمالی در گفت و گو با آنا:

حمایت اصلاح‌طلبان از روحانی، بستگی به عملکرد دولت دارد

دبیر کل حزب اسلامی کار گفت: اگر عملکرد دولت از نظر اصلاح طلبان مطلوب باشد، حمایت این جریان را به دنبال خواهد داشت و اگر مطلوب نباشد، عملکرد دولت مورد اعتراض اصلاح‌طلبان قرار خواهد گرفت.
کد خبر : 204887

حسین کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب خبرگزاری آنا، با اشاره به رای اعتماد مجلس به اکثریت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم گفت: رای اعتماد به اکثریت وزرا نشان‌دهنده عزم مجلس در همکاری با دولت و وفاق در راستادی پیشبرد اهداف، به دور از گروکشی و سنگ اندازی در مسیر فعالیت دولت است.


وی با بیان اینکه این رای اعتماد نوید خوبی برای دولت و مردم از جانب مجلس بود، تصریح کرد: وزرا باید با جریانات فعال در کشور رویکردی تعاملی داشته و تنها به اداره امور کشور فکر کرده و مسائل حاشیه ای را کنار گذارند.


دبیر کل حزب اسلامی کار با اشاره به رویکرد اصلاح طلبان نسبت به دولت جدید با بیان اینکه اصلاح طلبان در پی سهم خواهی نبوده و نیستند، توضیح داد:‌ اگر اصلاح طلبان قصد سهم خواهی داشتند، در زمان چینش کابینه نسبت به این موضوع اقدام می کردند، بنابراین تنها توقع آنان از دولت، عملکرد صحیح اصلاح طلبانه و توجه بیشتر به حقوق و منافع مردم است.


کمالی با بیان اینکه در هر صورت دولت و اصلاح طلبان برای پیشبرد کار با همدیگر همکاری خواهند کرد و میزان رضایت این جریان بستگی به عملکرد دولت خواهد داشت، تصریح کرد: طبیعتا هر عملکردی می تواند مورد رضایت یا نارضایتی گروهی قرار گیرد و اگر عملکرد دولت از نظر اصلاح طلبان مطلوب باشد، حمایت این جریان را به دنبال خواهد داشت و اگر مطلوب نباشد، عملکرد دولت مورد اعتراض اصلاح طلبان قرار خواهد گرفت.



انتهای پیام/

ارسال نظر