صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۰۹ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۶
مهدی پرهام در گفت وگو با آنا؛

بالای 30 میلیارد خرج کردم/ آدم‌های کوته بین چوب لای چرخ ما می گذارند

مالک باشگاه نساجی گفت: در 10 سالی که در فوتبال بودم بالای 30 میلیارد خرج کردم که اگر این پول را در بانک می‌گذاشتم تاکنون 60-70 میلیارد تومان می‌شد.
کد خبر : 204590

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال نساجی قائمشهر که یکی از پرطرفدارترین و قدیمی‌ترین تیم‌های فوتبال ایران به حساب می‌آید در این فصل امیدوار است تا با هدایت مهدی پاشازاده بعد از سال‌ها جواز حضور در لیگ برتر را کسب کند. پاشازاده در اولین اقدامی که در این باشگاه انجام داد رنگ پیراهن تیم را که سال‌ها با پیراهن قرمز در مسابقات شرکت می‌کردند را به رنگ آبی تغییر داد و همچنین محل تمرین تیم را از قائمشهر به تهران منتقل کرد که این اقدام سرمربی تیم باعث واکنش‌هایی از سوی هواداران این تیم شد.


مهدی پرهام مالک باشگاه نساجی قائمشهر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد وضعیت نساجی در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول گفت: «ما در این فصل تصمیم گرفتیم مهدی پاشازاده که یکی از مربیان موفق در لیگ یک بود را به عنوان سرمربی نساجی انتخاب کنیم و تیم هم زیرنظر پاشازاده تمرینات خوبی را پشت سرگذاشت. در حال حاضر شرایط نساجی خوب است و باید امیدوار به آینده باشیم تا ببینیم چه اتفاقاتی در لیگ یک خواهد افتاد.»


وی در خصوص تغییر رنگ پیراهن باشگاه که با اعتراض شدید هواداران نساجی روبرو شده‌است بیان کرد: «ما مشکلی برای تغییر رنگ لباس نداریم. رنگ لباس نساجی در سال‌های دور سرمه‌ای و قرمز بود که در سال‌های اخیر پیراهن قرمز می‌پوشیدند و امسال تصمیم گرفتیم که رنگ پیراهن را آبی کنیم. اما اگر هواداران با رنگ پیراهن مشکل دارند برای من فرقی نمی‌کند و دوباره رنگ لباس باشگاه را قرمز می‌کنیم.»


پرهام در خصوص انتقال محل تمرینات نساجی از قائمشهر به تهران افزود: «هواداران از همه موضوعات مطلع نیستند و از دست ما ناراحت هستند که چرا محل تمرین را به تهران منتقل کرده‌ایم؟ اما زمین ورزشگاه وطنی قائمشهر به فرد دیگری واگذار شد و ما نمی‌توانستیم در این زمین تمرین کنیم و به همین دلیل تمرینات خودمان را به تهران آوردیم تا تیم در پایتخت تمرین کند.»


مالک نساجی در مورد مشکلاتی که برای تیم‌داری در لیگ دسته اول وجود دارد گفت: «حدود 10 سال است که در فوتبال تیم‌داری می‌کنم و در این مدت خیلی از وضعیت موجود ناامید شدم. من طی این 10 سال بالای 30 میلیارد تومان پول برای فوتبال خرج کردم که اگر آن را در بانک می‌گذاشتم تاکنون 60-70 میلیارد می‌شد اما در این ده سال از فوتبال هیچ سودی عاید من نشد. طی این مدت چند بار تصمیم گرفتم که دیگر تیم‌داری نکنم اما مردم قائمشهر که همیشه ما را مورد لطف و محبت خودشان قرار می‌دهند اجازه ندادند که این اتفاق بیفتد.»


پرهام افزود: «بعضی آقایان که مسئول هم هستند همکاری نمی‌کنند که هیچ بلکه چوب لای چرخ ما هم می‌گذارند. این افراد بسیار کوته بین هستند که عقده‌های درونی خودشان را با این رفتارها بروز می‌دهند و ما را اذیت می‌کنند. من هم خسته شدم از اینکه کار کنیم، پول خرج کنیم و تازه این همه حاشیه و حرف حدیث هم پشت سر آدم باشد. در حال حاضر هم سر دوراهی گیر کرده‌ام که تیم را واگذار کنم یا ادامه دهم. هزینه کردن در فوتبال جزء ایجاد مزاحمت و حاشیه چیز دیگری برای ما نداشت . 10 سال از زندگی و سرمایه خودم را برای فوتبال خرج کردم و از این کار هم ناراحت نیستم و همه این اتفاقات را به جان می‌خرم چون خوشحالی مردم و رضایت مردم برای من مهم است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر