صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۴۲ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۶

کاهش سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا در سال 2019

سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا در سال 2019 ، 2+2 خواهد شد.
کد خبر : 204540

به گزارش گروه ورزشی آنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا جدیدترین رده‌بندی لیگ‌های آسیایی را اعلام کرد که لیگ برتر ایران بدون تغییر نسبت به ماه گذشته در رده هفتم قاره کهن ایستاد.


در این رده‌بندی ایران با داشتن 893 امتیاز در رده‌بندی ملی، 10 امتیاز این بخش را به دست آورد و با داشتن 47.950 امتیاز در بخش باشگاهی، توانست 59.579 امتیاز هم از این بخش به دست بیاورد که در نهایت با امتیاز 59.579 پایین‌تر از ژاپن در رده هفتم قرار گرفت.


بعد از انتشار این رده‌بندی سایت استاد الدوحه قطر مدعی شد با این رده بندی هیچ تغییری در سهمیه باشگاه‌ها در لیگ قهرمانان آسیا در سال پیش رو یعنی 2018 به وجود نمی‌آید زیرا تقسیم بندی سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برای سال 2017 و 2018 در ماه نوامبر 2016 انجام شده‌است که در آن زمان عربستان، امارات و ایران رده اول تا سوم غرب آسیا را داشتند و در نتیجه سهمیه 3 + 1 گرفتند و قطر با قرارگرفتن در رده چهارم سهمیه 2+2 دارد.


با ادعای این سایت معتبر قطری مشخص می‌شود سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا 2018 مثل گذشته 3+1 است زیرا این تقسیم بندی زمانی صورت گرفته است که ایران در رده سوم غرب آسیا قرار داشته است و این رده بندی جدید باشگاه‌های آسیا که ایران در رده چهارم قرار گرفته از سال 2019 اجرایی خواهد شد یعنی سهمیه ایران در سال 2019 2+2 خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر