صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۲۸ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۶

روابط عمومی بانک شهر در جمع سرآمدان روابط عمومی ایران

مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر ، به عنوان یکی از برترین‌های روابط عمومی ایران معرفی شد.
کد خبر : 204347

به گزارش گروه اقتصادی آنا از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، بر این اساس، «ششمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران» با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان ملی استاندارد و موسسه فرهنگی روابط عمومی آرمان برگزار شد و روابط عمومی‌های برتر کشور بر اساس مدل تعالی تخصصی شده EFQM در روابط عمومی در سه سطح معرفی شدند.


در این دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی که با حضور جمعی از مسئولان کشوری، اساتید دانشگاه، مدیران و صاحب‌نظران روابط عمومی کشور برگزار شد، ۴۰ روابط عمومی پیشگام در تعالی و سرآمدی و مدیران تعالی گر ارتباطی معرفی شدند که با ارزیابی‌های صورت گرفته، مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر ، به عنوان یکی از برترین‌های روابط عمومی ایران معرفی شد.


مدل تعالی سازمانی EFQM یک استاندارد اروپایی است که به عنوان ابزاری قوی برای سنجش میزان استقرار سیستم‌ها در سازمان‌های مختلف به‌کار گرفته می‌شود.


دبیر کل ششمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی با اشاره به اینکه در بررسی و ممیزی هر روابط عمومی ۸۱ شاخص مورد ارزیابی قرار گرفت،گفت: سرآمدی و تعالی یک بسته ترکیبی اعم از رویکردها، عملکردها و ساختارها بوده که می‌تواند روابط عمومی‌‌ها را به سوی پیشرفت رهنمون سازد.


در این مراسم، با اهدای تندیس بلورین، سیمین و زرین از روابط عمومی‌های برتر کشور قدردانی شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر