صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۴۲ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۶

پیام رئیس واحدماکو به مناسبت سالروز ورود آزادگان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی ماکو به مناسبت 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی پیام تبریکی منتشر کرد.
کد خبر : 203852

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در پیام دکتر سیف الدین آب برین آمده است:


هشت سال دفاع مقدس ورطه آزمایشی سرنوشت ساز برای ملت شریف ایران اسلامی بود که در آن هرکس به تناسب وسع و توانایی اش ازخودگذشتگی و ایثار را افق اندیشه خود قرار داد تا آسایش امروز حاصل شود.


آزادگان ایران اسلامی مردانی بودند که وجود بی آلایش خود را در راستای هویت بخشی ملت و مردم خویش هزینه کردند و به راستی بر قلل رفیع انسانیت ایستاده اند.


لذا ملت بزرگ ایران هرگز فراموش نخواهند کرد که آزادگان سرافراز در دوران اسارت با تحمل شکنجه ها و شرایط سخت زندان‌های رژیم بعث عراق با استقامت بی‌نظیر خود نه تنها روحیه دشمن را خرد کردند بلکه درسی به استکبار آمریکا و هم پیمانانش دادند که تا ابد باقی خواهد ماند و بی‌تردید چون شهدی شیرین در کام ملت ایران باقی و همچون ذخیره ای از معنویت و اقتدار در دل دشمنان هراس می افکند.


اینجانب رشادتها و جانفشانی‌های رادمردان راستین و آزادگان سرافراز را ارج نهاده و سال‌روز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را به رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران، ایثارگران، جانبازان، خانواده معظم شهدا و تمامی آزادگان سرافراز تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و سلامت و بهروزی رزمندگان اسلام و آزادگان عزیز را از خداوند منان خواستارم


انتهای پیام/

ارسال نظر