صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۳۱ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۶
توکلی در گفت و گو با آنا مطرح کرد

تجربه طولانی فصل مشترک اعضای جدید مجمع تشخیص مصلحت/ آیت الله شاهرودی ریش‌سفیدی با تجربه است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: همانطور که در لیست اعضای جدید اعضای مجمع تشخیص مصلحت مشاهده می کنید، افرادی متفاوت حضور دارند که در کنار اشتراکات، اختلاف نظرهایی هم دارند و فصل مشترک همگی آنها، تجربه طولانی است.
کد خبر : 202961

احمد توکلی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به معرفی اعضای جدید مجمع تشخیص مصلح نظام از سوی رهبر معطم انقلاب گفت: همانطور که در لیست جدید اعضای مجمع مشاهده می کنید، افرادی متفاوت حضور دارند که در کنار اشتراکات، اختلاف نظرهایی هم دارند و فصل مشترک همگی آنها، تجربه طولانی است.


نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شخصیت های حقوقی معرفی شده برای این دوره از مجمع نیز با هدف این نهاد تناسب دارند، تصریح کرد: اعضای جدید برای تصمیم گیری برای اموری که مصلحت نظام اقتضا می کند، انتخاب شده اند. بدین صورت که در اموری که قانون اساسی و یا شرع به تنهایی نتیجه نمی دهد و نیاز به مصلحت اندیشی است، افرادی به تصمیم گیری بپردازند که توانایی مصلحت اندیشی برای نظام با در نظر گرفتن قانون اساسی و شرع را داشته باشند و با بررسی لیست معرفی شده می بینید که این افراد با تجربه طولانی خود توانایی این امر را دارند.


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان با اشاره به انتخاب آیت الله شاهرودی به عنوان رئیس جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام، تصریح کرد: آیت الله شاهرودی، از علمای دینی، مجتهد، با علمیت و تجربه بالا و دارای نقش ریش سفیدی، انتخابی عالی برای این سمت هستند که به خوبی می توانند این نهاد را اداره کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر