صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۴۷ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۶
امیر حاتمی:

نیروهای مسلح برای انتقام خون شهید حججی هم قسم شده‌اند

وزیر پیشنهادی دفاع گفت: نیروهای مسلح برای انتقام خون شهید حججی و شهدای ترور هم قسم شده‌اند و انتقام سختی از داعش خواهند گرفت.
کد خبر : 202604

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، امیر سرتیپ امیر حاتمی که از سوی رئیس‌جمهور به عنوان وزیر پیشنهادی دفاع در دولت دوازدهم به مجلس شورای اسلامی معرفی شده است، در جمع معاونان و مدیران ارشد این وزارتخانه با توجه به اهمیت نقش و جایگاه وزارت دفاع گفت: وزارت دفاع در چهارسال گذشته با مدیریت جهادی و عالمانه سردار حسین دهقان و همکاری، همدلی، مشارکت فعال و تلاش جهادی همه همکاران با وجود مشکلات و موانع، شاهد پیشرفت‌های افتخار آمیزی در همه حوزه‌ها بوده است.


وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تلاش همه جانبه برای تحقق تدابیر فرماندهی معظم کل قوا، راهبردهای دولت دوازدهم و اهداف سند چشم‌انداز توسعه با اجرای دقیق برنامه ۵ ساله ششم را از اهم برنامه‌های خود عنوان کرد و افزود: تقویت روزافزون توان موشکی، هوایی، دریایی و رزم زمینی و روز آمدسازی تجهیزات مورد نیاز نیروهای مسلح متناسب با شرایط تهدید از الویت‌های راهبردی وزارت دفاع در دوره جدید است.


وی تاکید کرد: همانطور که در دولت یازدهم رشد کیفی و کمی در زمینه‌های مختلف به‌خوبی مشهود و ملموس بوده به فضل الهی این روند در دوره آینده نیز با قدرت، صلابت و شتاب بیشتری تداوم خواهد یافت.


امیر حاتمی با اشاره به جنایت اخیر داعش در به شهادت رساندن شهید محسن حججی با عرض تبریک و تسلیت به خانواده این شهید والامقام تأکید کرد: نیروهای مسلح برای گرفتن انتقام خون این شهید بزرگوار و همه شهیدان ترور هم قسم شده و انتقام سختی از تروریست‌های داعش این مزدوران آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهند گرفت.


انتهای پیام/

برچسب ها: امیر حاتمی
ارسال نظر