صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۴۰ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۶
مدیرعامل باشگاه سایپا در گفت و گو با آنا؛

استقلال‌ در آزادی 5 هزار هوادار دارد اما دستگردی را کوچک می‌داند/ در ورزشگاه تختی از تیم منصوریان میزبانی‌می کنیم

رضا درویش گفت: باشگاه استقلال در حالی ورزشگاه دستگردی را کوچک می داند که برای بازی‌های این تیم در ورزشگاه آزادی تنها 5 هزار هوادار به ورزشگاه می‌روند.
کد خبر : 202312

رضا درویش مدیرعامل باشگاه سایپا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد کسب نتایج خوب سایپا در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر گفت: «خوشبختانه با هدایت خوب علی دایی و تلاش بازیکنان موفق شدیم 3 هفته خوب را پشت سر بگذاریم. وقتی تیمی وارد مسابقات می‌شود برای برنده شدن به زمین می‌رود. علی دایی هم هر جایی کار کرده‌است برای برد و پیروزی به میدان رفته و این روحیه خوب دایی باعث کسب نتایج درخشان در هفته‌های گذشته شد.»


مدیرعامل سایپا در رابطه با بازی هفته چهارم این تیم مقابل استقلال افزود: «استقلال یکی از بهترین‌ تیم‌های این فصل لیگ است که بازیکنان خوبی را به خدمت گرفت. اما ما هم حساب ویژه‌ای روی این بازی باز کردیم و می‌خواهیم دست پر زمین را ترک کنیم.»


درویش در خصوص درخواست باشگاه سایپا برای برگزاری بازی در زمین دستگردی گفت: «ورزشگاه دستگردی زمین اختصاصی سایپا است و زمانی که تیم ما میزبان است باید در ورزشگاه خودش به میدان برود. متاسفانه آقایان ظرفیت کم ورزشگاه دستگردی را بهانه می‌کنند در حالی که استقلال در هفته گذشته مقابل استقلال خوزستان حدود 4-5 هزار هوادار بیشتر نداشت. بازی مقابل تراکتورسازی شرایطش فرق دارد ولی در بازی‌های بعدی استقلال هم بیشتر از 7-8 هزار نفر در ورزشگاه حاضر نمی‌شوند. ضمن اینکه بازی ما مقابل استقلال در روز پنجشنبه است که در این روز هوداران کمتری به ورزشگاه می‌روند.»


وی افزود: «ورزشگاه دستگردی حدود 10 هزار تماشاگر را در خودش جای می‌دهد و من فکر می‌کنم می‌توانیم در این زمین از استقلال میزبانی کنیم. در سال‌های گذشته که سایپا در کرج از استقلال و پرسپولیس میزبانی می‌کرد ظرفیت ورزشگاه کرج تنها 5 هزار نفر بود اما نمی‌دانم چرا ورزشگاه 10 هزار نفره دستگردی را فاقد امکانات برای میزبانی بازی سایپا می‌دانند.در حال حاضر هم در برنامه اعلام شده برای بازی هفته آینده ما از سوی سازمان لیگ ورزشگاه تختی معرفی شده‌است و ما پیشنهاد بازی در دستگری را دادیم که اگر مورد موافقت قرار نگیرد باید در ورزشگاه تختی به میدان برویم.»


درویش در مورد پرداختی‌های باشگاه به بازیکنان در فصل جدید گفت: «مشکلات اقتصادی گریبانگیر همه تیم‌های لیگ برتری است. باشگاه سایپا هم مشکل مالی دارد اما خوشبختانه توانستیم بخشی از قراردادهای بازیکنان را پرداخت کنیم و امیدواریم تا پایان فصل هم این پرداختی ها سر وقت انجام شود.»


وی در رابطه با شانس سایپا برای قرار گرفتن در رتبه‌های بالای جدول در پایان لیگ بیان کرد: «فعلا زود است که بخواهیم در مورد رتبه سایپا در پایان لیگ صحبت کنیم. ما تیم منسجمی در اختیار داریم و همه بازی‌ها برای ما سخت است. اما باید خودمان را برای ادامه راه تجهیز کنیم. تمام تلاش ما کسب رتبه خوب در جدول است اما الان نمی‌توانم بگویم چه رتبه‌ای کسب می‌کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر