صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۸:۲۶ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۶

سرمربی قطر: پیروزی مقابل کره جنوبی سورپرایز تیممان بود/ برای اولین بار پس از دو ست باخت به بازی برگشتیم

سرمربی تیم قطر پس از پیروزی مقابل کره جنوبی گفت: تیم ما برای اولین بار بعد از دو ست باخت به بازی بازگشت و پیروز میدان شد.
کد خبر : 202014

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم ملی قطر در اولین روز مسابقات انتخابی قهرمان جهان در اردبیل توانست تیم سوم آسیا کره جنوبی را با نتیجه سه بر دو شکست دهد.


سرمربی کره بعد از باخت به قطر در نشست خبری گفت: به تیم قطر تبریک می گویم، ما امسال هفده بازی برگزاری کردیم اما بازی مقابل قطر سخت ترین بازی ما بود.


سرمربی قطر درباره برد شیر ین شاگردانش مقابل تیم سومآسیا در نشست خبری گفت: برای من جای خوشحالی دارد که از سرمربی کره ب شنوم بازی سختی مقابل ما داشتند، در واقع این بازی دو بازی در یک قالب بود، دو ست اول یک بازی و دو ست دوم بازی دیگری بود. پیشتر سابقه نداشت در جریان چنین رقابت هایی بعد از واگذار کردن دو ست اول به بازی برگردیم اما امروز با تغییرات تاکتیکی موفق به پیروزی شدیم، تمام نقشه هایم جواب داد و از این بابت خیلی خوشحالم.


سرمربی کره همچنین در نشست خبری در پاسخ به اینکه فردا بازی با ایران را چطور پیش بینی می کند،گفت: ایران در سطح یک لیگ جهانی قرار دارد و با این حساب سطح این تیم متفاوت از سطح تیم کره است با این حال ما با تمام توان مقابل تیم ایران قرار خواهیم گرفت.


سرمربی قطر در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه تیم شماتاکنون مقابل تیم هایی مثل ژاپن چین و کره موفق به کسب پیروزی نشده بود، اما امروز برای اولین بار این اتفاق افتاد، گفت: این سورپرایز تیم ما بود، بازی مقابل تیم های قدرتمند برای تیم ما یک آزمایش است تا توان تیممان را بالا ببریم در جریان این رقابت ها هر روز چالش تازه ای داریم و سعی می کنیم مقابل این چالش ها توان کاملی از تیم خود به نمایش بگذاریم.


انتهای پیام/

ارسال نظر