صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۲:۲۹ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۶

۲۰ درصد از روابط عمومی‌ها تحصیلات مرتبط دارند

دبیر کل و سخنگوی خانه روابط عمومی ایران گفت: فقط ۲۰ درصد از روابط عمومی‌های ما تحصیلات مرتبط با روابط عمومی را دارند و موضوع صلاحیت حرفه‌ای در این زمینه مورد توجه است.
کد خبر : 201547

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا از مهر، هوشمند سفیدی ظهر سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران، گفت: خانه روابط عمومی ایران از دهم خردادماه سال گذشته پس از مدت‌ها هم فکری و کارهای مقدماتی اعلام موجودی کرده است.


وی اظهار کرد: هدف مهم خانه روابط عمومی ایران، کمک به اعتلای روابط عمومی‌ها در سطح کشور است و کارگروه‌های متعددی در خانه روابط عمومی ایران در حال شکل‌گیری است.


دبیر کل و سخنگوی خانه روابط عمومی ایران از برگزاری دوره آموزشی برای ۸۰ درصد از جامعه هدف خبر داد و گفت: کمیسیون ملی آموزش هم راه‌اندازی خواهد شد.


سفیدی تاکید کرد: فقط ۲۰ درصد از روابط عمومی‌های ما تحصیلات مرتبط با روابط عمومی را دارند و موضوع صلاحیت حرفه‌ای در این زمینه مورد توجه است.


وی افزود: خانه روابط عمومی استان زنجان نخستین خانه روابط عمومی استانی است که در کشور راه‌اندازی می‌شود و خانه روابط عمومی ایران وابسته به دولت نیست و اگر دولت به خواسته‌های ما نپردازد، دولت را به چالش می‌کشیم.


دبیر شورای صاحب نظران ارتباطات و رسانه گفت: اگر جامعه مدنی رشد یابد و قادر به اعمال قدرت باشد، موفق است.


سفیدی ابراز کرد: روابط عمومی‌ها قدرت خوبی برای رسیدن به خواسته‌های خود ندارند و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در ۴۰۰ شهرستان خانه روابط عمومی راه‌اندازی می شود و همه مراکز استان‌ها شورای روابط عمومی استانی تشکیل می شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: روابط عمومی
ارسال نظر