صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۲۷ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۶
پندار توفیقی در گفت‌وگو با آنا:

به هیچ بازیکنی پول زیرمیزی ندادیم/ خطر حذف استقلال جدی است

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: هیچ پول زیرمیزی به هیچ بازیکنی داده نشده‌است.
کد خبر : 201358

پندار توفیقی درباره شکایت هرائر مگویان از باشگاه استقلال و اینکه اختر مدیربرنامه‌های او گفته باشگاه استقلال قرار بوده یک هفته‌ای مطالبات مگویان را بپردازد، به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «بهتر است بیش از اندازه به موضوع مگویان و ادموند اختر مدیربرنامه‌های او نپردازیم. طبق صحبتی که افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال با اختر داشت توافق شد تا در فرصتی دو هفته‌ای مطالبات پرداخت شود. این کار هم طبق قوانین فدراسیون فوتبال بود.»


او درباره اینکه با شکایت مگویان به کمیته انضباطی فیفا روند دریافت پول این بازیکن با توجه به زمان بررسی آن چندین ماه عقب می‌افتد، اظهارداشت: «والله نمی دانم چی بگم. ما که خودمان می‌دانیم روند حقوقی یک پرونده در فیفا زمان‌بر است. قصدمان هم این بود براساس قوانین فدراسیون مطالبات مگویان را پرداخت کنیم ولی این بازیکن نخواست که با ما توافق کند.»


معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره احتمال حذف باشگاه استقلال از لیگ قهرمانان آسیا به خاطر بدهی‌های این باشگاه، بیان داشت: «این قضیه جدی است و ما بارها به آن اشاره کرده‌ایم و این بار هم می گویم آقابان مسئول این خطر جدی است .طبق قوانین AFC باشگاه‌ها باید وضعیت خود را با بدهکاران‌شان مشخص کنند. این توافق باید با مستندات باشد که شامل تقسیط بدهی‌ها، پرداخت یکجای مطالبات و یا بخشش طلبکار است. الان هم که بیشتر بازیکنان یاد گرفته‌اند به کمیته انضباطی AFC نامه می‌زنند و مشکلات باشگاه را بیشتر می‌کنند.»


وی درباره اینکه علی کفاشیان نایب رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرده AFC توجهی به بدهی بازیکنان نمی‌کند و آنها از این طریق به پول خود نمی‌رسند، تصریح کرد: «بله AFC در مسئله دریافت پول بازیکنان نمی‌تواند ورود کند ولی در نامه به باشگاه اعلام می‌کند که باید تکلیف بدهی‌تان را معلوم کنید تا بتوانید برای گرفتن مجوز حرفه‌ای باشگاه مشکلی نداشته باشید.»


توفیقی درباره بدهی باشگاه استقلال به اداره مالیات نیز یادآور شد: «ظاهرا توافقی بین وزارت ورزش و سازمان امورمالیاتی صورت گرفته که براساس آن بدهی مالیاتی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس براساس تفاهم‌نامه‌‌ای در زمانی مناسب پرداخت شود.»


او درباره اینکه استقلال در دو هفته اول لیگ برتر برابر صنعت‌نفت آبادان و استقلال خوزستان با اشتباهات تاثیرگذار داوری از کسب امتیازات لازم دور ماند، اظهار کرد: «امیدوارم که از بازی با تراکتورسازی شاهد قضاوت‌هایی باشیم که تیم استقلال متضرر نشود.»


معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره اینکه عنوان شده باشگاه استقلال به پژمان منتظری، سرور جباروف و مجتبی جباری پول زیرمیزی داده است که این موضوع باعث اعتراض سایر آبی‌پوشان شده است بیان داشت:‌ «هیچ پول زیرمیزی به هیچ بازیکنی داده نشده است. باشگاه استقلال نیازی به چنین کارهایی ندارد و پول همه بازیکنان خود را طبق قرارداد پرداخت می‌کند. باشگاه فقط به حسن بیت‌سعید، داریوش شجاعیان و مهدی قائدی پول داده که بتوانند برای خود یک واحد مسکونی اجاره کنند.»


توفیقی درباره جلسه مدیران مالی باشگاه استقلال با ذی‌حسابی سازمان لیگ برای گرفتن طلب این باشگاه عنوان کرد: «هنوز جلساتی که طرفین با هم داشتند به نتیجه قابل اعلام نرسیده است. هر وقت مستندات دو طرف یکسان شد این موضوع به همگان اطلاع‌رسانی می‌شود.»



انتهای پیام/

ارسال نظر