افزایش گارانتی دنا پلاس به 50 هزار کیلومتر
به گزارش گروه اقتصادی آنا از روابط عمومی ایران خودرو، ایکوپرس مصطفی خانکرمی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو گفت: در تلاش هستیم با بهبود مستمر و بر اساس خط مشی کیفیت، بالاترین ارزش را خلق کنیم. وی تاکید کرد: رضایت مشتری، اولویت نخست گروه صنعتی ایران خودرو در توسعه محصولات است.
وی ادامه داد: پس از عرضه موفق خودرو لوکس دنا و استقبال مشتریان از این خودرو، شرکت ایران خودرو اقدام به ارتقا و به روز آوری محصول دنا در راستای پاسخگویی به انتظارات روز افزون مشتریان کرده است.
خانکرمی با اشاره به تلاشهای موثر در بالابردن سطح کیفی محصول دنا به عنوان خودروی تولیدی با برند ملی که موجب ارتقا دو چندان سطح کیفی این خودرو شده اظهارکرد: در سری جدید تولید این خودرو با نام دنا پلاس، خواسته ها و نیازهای مشتریان را لحاظ و سعی شده تا از نظر کیفیت و ایمنی در رده خودروهای با کیفیت بالا قرار گیرد و اعتماد مشتریان را بیش از پیش جلب کند.
انتهای پیام/