صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۰۱ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۶

رشد 10 برابری ظرفیت دسترسی به اینترنت در ایران

محمد جواد آذری جهرم، مدیر عامل شرکت ارتباطات زیر ساخت ایران و معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که گزینه مطرح برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دوازدهم است، در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که ظرفیت دسترسی به اینترنت ایران 10 برابر رشد داشته است و سرعت رشد ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت دوازدهم بیشتر خواهد بود.
کد خبر : 200752

به گزارش خبرنگار اقتصادی آنا، محمد جواد آذری جهرمی مدیر عامل شرکت ارتباطات زیر ساخت ایران و معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، در صفحه اینستاگرام خود نوشت:


چهاردهم مرداد امسال، سیزده سال از تاسیس شرکت ارتباطات زیرساخت می‌گذرد و این شرکت سالگرد تاسیس خود را در حالی برگزار می‌کند که رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران در آیین تحلیف خود و در حضور نمایندگان منتخب مردم و نمایندگان سایر کشورها، یکی از موفقیت‌های دولت یازدهم را افزایش ده برابری دسترسی و ظرفیت اینترنت کشور اعلام کردند.



جای بسی خوشحالی است که تلاش همکاران بنده در شرکت ارتباطات زیرساخت پهنای باند اینترنت را از 624 گیگابیت بر ثانیه در ابتدای دولت به بیش از 10000 گیگابیت بر ثانیه در حال حاضر رسانده است و امروز به عنوان موفقیت دولت مطرح می‌شود. از همه فعالان حوزه و همکارانم تشکر می‌کنم و مطمئن هستم این مسیر توسعه در دولت دوازدهم با سرعت بیشتری ادامه خواهد یافت.


انتهای پیام/

ارسال نظر