صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۰۷ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۶
در گفت و گو با آنا؛

محمد ایران پویان: نمی‌دانم چه بلایی بر سر این چمن آورده‌اند/ موقعیت‌های خوبی خلق می کنیم اما به گل نمی‌رسیم

مدافع باتجربه تراکتورسازی گفت: متاسفانه چمن ورزشگاه یادگار امام کیفیت مناسبی ندارد و پستی و بلندی زیاد آن روی کیفیت بازی ما تأثیر گذاشت.
کد خبر : 200433

محمد ایرانپوریان مدافع تراکتورسازی در گفت‌وگو با خبرنگار آنا درباره شکست تیمش مقابل پرسپولیس گفت: «ما در هر دو نیمه تیم برتر زمین بودیم ولی متاسفانه چند موقعیت خوب را از دست دادیم و نتوانستیم به گل برسیم. فکر می‌کنم موقعیت‌های ما چند برابر پرسپولیس بود اما قانون فوتبال همین است وقتی گل از دست می دهیم شرایطی پیش می آید که گل می خوریم.»


وی با انتقاد از وضعیت زمین چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز تصریح کرد: «چمن ورزشگاه کیفیت مناسبی ندارد و پستی و بلندی زیاد آن روی کیفیت بازی ما تأثیر گذاشت .نمی‌دانم چه بلایی بر سر این چمن آورده‌اند.»


بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی درباره بازی هفته بعد مقابل استقلال تهران گفت: «ما در این دو بازی خیلی خوب کار کردیم و چندین موقعیت گل داشتیم، اما وقتی خوب بازی کنیم ولی به گل نرسیم فایده ای ندارد.امیدوارم هفته آینده مقابل استقلال پیروز شویم.»


ایرانپوریان در مورد داوری اظهار کرد: «فکر می کنم داور قضاوت خوبی داشت. البته در مورد گل اول پرسپولیس احساس من این بود که توپ به دست مدافع ما برخورد نکرد اما داور آن را خطا گرفت.ضمن اینکه فکر می کنم در مورد شریفی هم خطا اتفاف افتاد که البته باید ببینیم کارشناسان چه نظری دارند.«


انتهای پیام/

ارسال نظر