صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۸:۱۹ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۶

واکنش جالب افتخاری به بخشش بازیکنان محروم استقلال

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: امیدوارم در آینده شاهد هماهنگی بیشتر و بهتری برای اعزام بازیکنان استقلال به اردوهای تیم‌های ملی باشیم.
کد خبر : 200162

به گزارش گروه ورزشی آنا، در جلسه دو ساعته مدیرعامل باشگاه استقلال و رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص همکاری‌های دو جانبه و محرومیت سه بازیکن استقلال مذاکرات مفید و موثری صورت گرفت.


سید رضا افتخاری در همین خصوص به سایت رسمی باشگاه استقلال گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر استقلال بازیکنان بسیار زیادی را در رده‌های تیم های ملی دارد و هم اکنون 6 بازیکن این باشگاه در اردوی تیم های ملی پایه به سر می‌برند و همکاری خوبی میان مدیرعامل باشگاه استقلال و ریاست فدراسیون فوتبال وجود دارد، مقرر گردید تعامل و همکاری بیشتری صورت پذیرد و در آینده شاهد هماهنگی بیشتر و بهتری برای اعزام بازیکنان استقلال به اردوهای تیم‌های ملی باشیم و مسائلی مانند اتفاق اخیر شکل نگیرد.


در پایان این نشست دو طرف تاکید داشتند، همکاری فی ما بین که باعث رشد و توسعه تیم‌های ملی و استقلال می گردد، تداوم داشته باشد.


مدیرعامل باشگاه استقلال همچنین از آقای تاج ریاست فدراسیون فوتبال در خصوص پیگیری وضعیت سه بازیکن محروم این تیم تشکر و قدردانی کرد.


افتخاری در پایان به انتخاب شدن سه بازیکن استقلال در مراسم برترین‌های سال فوتبال ایران اشاره کرد و اظهار داشت: جا دارد به امید ابراهیمی، امید نورافکن و مهدی قائدی صمیمانه تبریک بگویم. برای این سه بازیکن و همینطور مجموعه بازیکنان استقلال در فصل جاری آرزوی موفقیت و کسب نتایج مطلوب را دارم که بدون تردید با حمایت هواداران و تلاش ها و زحمات کادرفنی و بازیکنان این اتفاق شدنی است.


انتهای پیام/

ارسال نظر