صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۰۲ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۶
روح الله حسینی در گفت وگو با آنا

بوکس ایران مدیون حاج احمد است

نائب رئیس فدراسیون بوکس گفت: بوکس مدیون آقای ناطق است و این رشته به تجربه‌های ایشان نیاز داردو به همین دلیل وزیر ورزش وی را به عنوان رئیس افتخاری فدراسیون بوکس انتخاب کرد.
کد خبر : 199979

روح الله حسینی نائب رئیس فدراسیون بوکس در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد دلایل کناره‌گیری ناطق نوری از ریاست فدراسیون بوکس گفت: «آقای ناطق تا اردیبهشت ماه سال 97 به طور قانونی می‌توانست در سمت خودش باقی بماند ولی چند ماه پیش به دلیل بودجه کم فدراسیون و همچنین مشکلات زیادی که در راه اداره بوکس وجود داشت از سمتش کناره‌گیری کند تا کار را به دست جوان‌ترها بسپارد تا شاید تحولی در بوکس ایران صورت گیرد.»


وی ادامه داد: «احمد ناطق نوری زحمات زیادی برای بوکس ایران کشید. بوکس مدیون آقای ناطق است. در 28 سالی که هدایت بوکس را بر عهده داشت با توجه به مشکلات فراوانی که پیش روی بوکس بود اما خدمات ارزنده‌ای ارائه داد. اما در سال‌های آخر به دلیل کمی بودجه فدراسیون شرایط کار کردن سخت شد و حاج احمد ترجیح داد که کناره‌گیری کند.»


حسینی در رابطه با سمتی که وزیر ورزش به احمد ناطق نوری به عنوان رئیس افتخاری فدراسیون بوکس داد بیان کرد: «بوکس ایران به تجربه‌های ناطق نیاز دارد و وزیر ورزش هم به همین دلیل وی را به عنوان رئیس افتخاری فدراسیون بوکس منصوب کرد تا بوکس ایران بتواند از تجارب ارزنده این مرد بزرگ استفاده کند. حاج احمد به عنوان بزرگتر کنار بوکس خواهند ماند و اگر مشکلاتی پیش رو باشد با ریش سفیدی حل می‌کند. البته این سمت تشریفاتی است ولی مهم این است که حاج احمد از بوکس جدا نمی‌شود.»


نائب رئیس فدراسیون بوکس در مورد انتخاب افشین داوری به عنوان سرپرست جدید فدراسیون بوکس گفت: « این تصمیم وزیر ورزش است و ما هم به تصمیم ایشان احترام می‌گذارم. من داوری را زمانی که ریاست فدراسیون دوومیدانی را بر عهده داشت می‌شناسم. انسان محترمی هستند و سابقه خوبی در مدیریت ورزش کشور دارند. امیدوارم در سمت جدیدشان هم موفق شوند و روزهای خوبی را پیش رو داشته باشند.»


حسینی در خصوص همکاری‌‌اش با سرپرست جدید فدراسیون بوکس گفت: «چیزی که مشخص است در حال حاضر با آقای داوری همکاری می‌کنیم اما از آینده خبر نداریم و باید ببینیم چه اتفاقی قرار است که بیفتد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر